BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Pawełczyk Mariusz (Sociomantic Labs)
Tytuł
Jak apka wspiera sprzedaż
Źródło
Marketing w Praktyce, 2016, nr 7, s. 43-44
Słowa kluczowe
Zarządzanie Kontaktami z Klientem, Zaangażowanie klienta, Komunikowanie skuteczne, Efektywne komunikowanie, Kampanie reklamowe, Aktywizacja sprzedaży, Urządzenia przenośne (PDA), Cyfrowa telefonia komórkowa, Handel elektroniczny
Customer Relationship Management (CRM), Customer engagement, Effective communication, Effective communication, Advertising campaign, Sales promotion, Mobile devices, Digital mobile telephony, e-commerce
Kraj/Region
Polska, Świat
Poland, World
Abstrakt
Według prognoz liczba smartfonów w świecie do roku 2020 osiągnie 6,1 mld. Chcąc prowadzić skuteczne działania w mobile, warto skoncentrować się na kampaniach reklamowych w aplikacjach. Wysoka sprzedaż dzięki systemom WhatsApp to w dużej mierze skutek znajomości przez kupujących środowiska danej aplikacji, zaufanie do określonej marki lub sklepu oraz wynik usprawnień metod płatności. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu