BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Lis Adam (Papajastudio)
Tytuł
Nowa twarz marki
Źródło
Marketing w Praktyce, 2016, nr 7, s. 45-47
Słowa kluczowe
Wizerunek marki, Wizerunek przedsiębiorstwa, Marka produktu, Sprzedaż produktu, Strategia zmiany wizerunku marki, Budowanie świadomości marki, Budowanie zaufania, Budowanie lojalności klienta, Komunikowanie skuteczne
Brand image, Company image, Product brand, Product sales, Rebranding, Branding, Confidence building, Cultivation customer loyalty, Effective communication
Kraj/Region
Polska
Poland
Abstrakt
Bardzo często, pomimo iż firmy się rozwijają, ich wizerunek wcale nie ulega zmianie na lepszy. W konsekwencji duża i prężna organizacja w percepcji klientów może być poprzez swoją identyfikację wizualną odbierana jako firma nieledwie garażowa. Wówczas nieodzowny jest rebranding. Niestety - gdy odbiorcy zachowują błędne, bo nieaktualne wyobrażenie o marce, przekłada się to natychmiast na postrzeganie jej produktów. A przecież wizerunek ma być twarzą marki, odzwierciedlać jej cechy i dążenia. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu