BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Bucki Piotr (Wyższa Szkoła Bankowa w Gdyni)
Tytuł
Wirus z marihuany i obcego DNA
Źródło
Marketing w Praktyce, 2016, nr 9, s. 28-29
Słowa kluczowe
Sprzedaż produktu, Kampanie reklamowe, Media społecznościowe, Komunikowanie skuteczne, Efektywne komunikowanie, Komunikowanie marketingowe, Komunikowanie przedsiębiorstwo-klient, Analiza błędów ludzkich, Kluczowe czynniki sukcesu
Product sales, Advertising campaign, Social media, Effective communication, Effective communication, Marketing communication, Communication company-client, Human Reliability Analysis (HRA), Key success factors
Kraj/Region
Polska
Poland
Abstrakt
Projektując treści, które chcemy by były masowo udostępniane, musimy pamiętać o tym, aby skupiały one uwagę i emocje, oraz by były proste i łatwe do wyobrażenia, konkretne i kładące nacisk na wartość poznawczą. Ważna jest też wiarygodność komunikatu, ale stosowany model tzw. altruistyczno - rozrywkowy powinien być stosowany mądrze, w podtekście uprzejmie oznajmiający, iż chcemy podzielić się z przyszłym konsumentem informacją, która wcześniej do niego nie dotarła. (abstrakt autora)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu