BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Jacieczko Jolanta (Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu, doktorantka)
Tytuł
Internet jako czynnik zdobywania przewagi konkurencyjnej
Internet as a Factor of Achiving Competitive Superiority
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Informatyka Ekonomiczna (7), 2004, nr 1051, s. 163-172, bibliogr. 9 poz.
Tytuł własny numeru
Informatyka ekonomiczna : wybrane zagadnienia
Słowa kluczowe
Internet, Przewaga konkurencyjna, Konkurencyjność
Internet, Competitive advantage, Competitiveness
Uwagi
summ.
Abstrakt
Celem artykułu jest przedstawienie Internetu jako jednego z elementów zdobywania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw. (fragment tekstu)

This article shows the chosen aspects of the creation of competitive advantage of enterprises today's markets. The author presents the Internet as a factor of achiving the competitive advantage. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Bibliografia
Pokaż
  1. [GADU04] Strona Polskiego Komunikatora Internetowego, 14.01.2004.: http://www.gadu-gadu.pl/.
  2. Kulbińska M., Niedzielska E. (2000), Segment usług informacyjnych, [w:] Komunikacja gospodarcza. Rynek transakcji elektronicznych, red. A. Małachowski, AE, Wrocław.
  3. Libor K. (2003), Potencjał konkurencyjności i pozycja konkurencyjna jako źródła przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw, [w:] Współczesne problemy i koncepcje zarządzania. Nowoczesne zarządzanie przedsiębiorstwem, red. J. Stankiewicz, UZ, Zielona Góra.
  4. Nocuń R. (2003), Rola systemów ekspertowych w zwiększaniu konkurencyjności przedsiębiorstw, [w:] Multimedia w biznesie, red. L. Kiełtyka, Wydawnictwo Zakamycze, Kraków.
  5. Pierścionek Z. (2003), Strategie konkurencji i rozwoju przedsiębiorstwa, Wydawnictwo Naukowe PWN SA, Warszawa.
  6. Pollard A. (1999), Competitior Intelligence Strategy, Tools and Techniques for Competitive Advantage. Financial Times Management, London.
  7. Pondel M. (2003), Wybrane narzędzia informatyczne pozyskiwania i zarządzania wiedzą, [w:] Pozyskiwanie wiedzy i zarządzanie wiedzą, red. M. Nycz, M. Owoc, "Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu", nr 975, AE. Wrocław.
  8. Porter M.E. (2001), Porter o konkurencji, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa.
  9. Wrzosek W. (1999), Przewaga konkurencyjna, "Marketing i Rynek", nr 7, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
1507-3858
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu