BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Łosiewicz Ewa (Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu)
Tytuł
Zarządzanie jakością w banku z wykorzystaniem systemu ADONIS
The Quality Management in a Bank with ADONIS System
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2005, nr 1068, s. 114-122, rys., bibliogr. 12 poz.
Tytuł własny numeru
Zastosowania rozwiązań informatycznych w bankach spółdzielczych
Słowa kluczowe
Banki, Zarządzanie jakością, System zarządzania jakością
Banks, Quality management, Quality management systems
Uwagi
summ.
Abstrakt
Celem artykułu, w którym będzie przedstawiony podstawowy zakres wykorzystania systemu ADONIS w doskonaleniu procesów w banku, jest wykazanie korzyści wynikających z zastosowania tego systemu w tym obszarze. (fragment tekstu)

This paper presents banking processes modelling in the quality management. A tool used for modelling is ADONIS - business process management system with the modelling and simulation module. ADONIS system is an useful tool for systematising and ordering of process documentation and other improvement processes in the bank. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Bibliografia
Pokaż
  1. Bielecki J., Aspekty wdrażania i funkcjonowania SZpJ-Six Sigma w banku, "Bank" 2001 nr 4.
  2. Bielecki J., Dlaczego banki nie są zainteresowane uzyskaniem certyfikatów jakości czy też wprowadzeniem kompleksowych systemów jakości?, "Bank" 2002 nr 1.
  3. Bielecki J., Popławski W., Niektóre aspekty kompleksowego zarządzania przez jakość w GE Capital Banku - metodyka Six Sigma, [w:] Zarządzanie jakością usług w bankach i zakładach ubezpieczeń, Materiały konferencyjne, red. J. Garczarczyk, AE, Poznań 2000.
  4. Herbst J., Junginger S., Kühn H., Simulation in Financial Services with the Business Process Management System ADONIS, [in:] Proceedings of the European Simulation Symposium (ESS97), "Society for Computer Simulation" 1997.
  5. Karagianis D., Junginger S., Strobl R., Introduction to Business Process Management Systems Concepts, [w:] Business Process Modelling, eds. Scholz-Reiter, Bernd, Stickel, Eberhard, Springer, Berlin 1996.
  6. Łosiewicz E., Woźniewska G., Modelowanie procesu udzielania kredytu dla potrzeb jakości, [w:] Zarządzanie jakością usług w instytucjach finansowych, red. J. Garczarczyk, AE, Poznań 2003.
  7. Łosiewicz E., System jakości zgodny ze standardem ISO 9000 w banku komercyjnym, [w:] Wyzwania praktyki dla nauk ekonomicznych, "Wrocławski Biuletyn Gospodarczy", Wyd. PTE Oddział we Wrocławiu, Wrocław 2000.
  8. Mariański R., Przede wszystkim jakość, "Bank" 2004 nr 10.
  9. Opolski K., Zarządzanie przez jakość w usługach finansowych, [w:] Zarządzanie jakością usług w bankach i zakładach ubezpieczeń, Materiały konferencyjne, red. J. Garczarczyk, AE, Poznań 2000.
  10. Philip G., Hazlett S.-A., The Measurement of Service Quality: a New P-C-P Attributes Model, "International Journal of Quality & Reliability Management" 1997 vol. 14, nr 3.
  11. PN-EN ISO 9001:2000, Systemy zarządzania jakością - wymagania, Polski Komitet Normalizacyjny, wrzesień 2001.
  12. Technologie informatyczne w bankowości, red. A. Gospodarowicz, AE, Wrocław 2002.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu