BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Rudawska Edyta (Uniwersytet Szczeciński)
Tytuł
CRM - zintegrowany system wspomagający kształtowanie relacji z klientami przez banki spółdzielcze
CRM - an Integrated System Facilitating the Process of Creating Long-Term Relationships with Customers by Co-Operative Banks
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2005, nr 1068, s. 123-131, bibliogr. 13 poz.
Tytuł własny numeru
Zastosowania rozwiązań informatycznych w bankach spółdzielczych
Słowa kluczowe
Zarządzanie Kontaktami z Klientem, Banki spółdzielcze
Customer Relationship Management (CRM), Cooperative banks
Uwagi
summ.
Abstrakt
Celem artykułu jest wskazanie na rolę CRM-u - jako zintegrowanego systemu - w procesie budowania przez banki spółdzielcze trwałych relacji z ich klientami. (fragment tekstu)

Changes that took place on a co-operative banks market as a consequence of the consolidation process have improved their economic situation. That fact and a local scale of activity, as well as close and often informal contacts with customers make those banks perform an increased value for Polish society. To keep and enhance that position banks should focus on fulfilling increasing customers needs in order to acquire their loyalty. Those activities will be much easier and more effective thanks to the use of new technology which facilitates the process of building long-term relations. One of such technologies is Customer Relationship Management - CRM. The aim of the article is to show the concept of CRM as an integrated system and its role in the process of creating relationships with customers by co-operative banks. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Bibliografia
Pokaż
  1. Co czeka nas w 2002 roku! "Bank" 2002 nr 1.
  2. Hartman M., Rolnictwo a banki spółdzielcze, "Bank" 2000 nr 6.
  3. Koegzystencja z elementami współpracy i konkurencji, "Bank" 2001 nr 5.
  4. Koesters S., Jacobs L., Kunz B., Kaleta G., Analityczny CRM podstawą budowania przewagi konkurencyjnej, "Bank" 2002 nr 11.
  5. Kulawik J., Wyzwania przed polską bankowością spółdzielczą, "Bank i Kredyt" 2002 nr 10.
  6. Mleczko U., Fuzje banków spółdzielczych a nowe rozwiązania informatyczne, "Bank" 2001 nr 9.
  7. Orłowski J., Zagrożenia dla bankowości spółdzielczej wciąż aktualne, "Biuletyn Bankowy" 2004 nr 3.
  8. Rentowność i tendencje rynku, "Biuletyn Bankowy" 2004 nr 3.
  9. Ryznar Z., Jak zdobyć i utrzymać klienta, "Bank" 2001 nr 11.
  10. Ryznar Z., Systemy CRM, "Bank" 2002 nr 5.
  11. Sygnały ze spółdzielczego sektora, "Biuletyn Bankowy" 2002 nr 4.
  12. Zawadzka Z., Zagrożenia i szanse dla banków na początku XXI wieku, "Bank i Kredyt" 2002 nr 10.
  13. Zychowicz M., Ocena korzyści skali z zastosowaniem metody DEA, "Bank" 2001 nr 6.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu