- Autor
- Łada Monika (AGH Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie), Ziarkowski Piotr (AGH Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie)
- Tytuł
- Usługi finansowo-księgowe w obrazkach
Finance and Accounting Services In Pictures - Źródło
- Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 2018, nr 522, s. 251-260, bibliogr. 13 poz.
Research Papers of Wrocław University of Economics - Tytuł własny numeru
- System rachunkowości organizacji - problemy pomiaru i prezentacji
- Słowa kluczowe
- Rachunkowość, Wartość dla klienta, Usługi finansowe, Księgowość
Accounting, Value to customer, Financial services, Bookkeeping - Uwagi
- Klasyfikacja JEL: M41
streszcz., summ. - Abstrakt
- Celem artykułu jest przedstawienie wyników badań empirycznych dotyczących graficznej prezentacji ofert usług finansowo-księgowych zamieszczonych na stronach internetowych międzynarodowych centrów outsourcingu oraz lokalnych biur rachunkowych prowadzących działalność na terenie Polski. Za podstawę teoretyczną opracowania, a zarazem jako punkt wyjścia do przeprowadzenia badań empirycznych posłużyła koncepcja wartości dla klienta oraz powiązany z nią trójelementowy model atrybutowy produktu. Uzyskane wyniki badań pozwoliły na identyfikację powiązań między sposobem graficznej prezentacji oferty usług a atrybutami stanowiącymi wartość dla potencjalnego klienta(abstrakt oryginalny)
The main aim of the paper is to present empirical research on the graphical presentation of finance and accounting services offers posted on the websites of global outsourcing centres and local accounting companies operating in Poland. The theoretical basis of the research is the value for customer concept. The research results presented in the paper indicate relationships beetwen the graphic presentation and atributes determining the value of financial and accounting services for potencial customers(original abstract) - Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu - Pełny tekst
- Pokaż
- Bibliografia
- Chakraborty S., 1999, The role of management accounting in a network economy, [w:] The role of management accounting in creating value, IFAC, Financial and Management Accounting Committee.
- Dobiegała-Korona B., 2006, Wartość dla klienta generatorem wartości przedsiębiorstwa, [w:] Dobiegała-Korona B., Herman A. (red), Współczesne źródła wartości przedsiębiorstwa, Difin, Warszawa.
- Epstein M.J., Yuthas K., 2007, Managing Customer Value, CMA-AICPA-CIMA.
- Kawa M., 2017, Outsourcing finansowo-księgowy, Wydawnictwo Marina, Wrocław.
- Łada M., 2011, Pomiar ekonomiczny zorientowany na relacje z klientami we współczesnej rachunkowości, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, Katowice.
- Łada M., Ziarkowski P., 2017, Analiza przydatności modeli wartości dla klienta w zarządzaniu usługami finansowo-księgowymi, Studia Ekonomiczne. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, nr 341, s. 210-219.
- Raport Roczny 2016, 2017, ProProgressio, Warszawa.
- Sektor nowczesnych usług biznesowych w Polsce za rok 2017, 2017, Związek Liderów Sektora Usług Biznesowych (ABSL), Baker & McKenzie, JLL, Randstad.
- Szymura-Tyc M., 2006, Marketing we współczesnych procesach tworzenia wartości dla klienta i przedsiębiorstwa, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Katowicach, Katowice.
- Świetla K., 2014, Outsourcing usług księgowych w świetle oczekiwań biur rachunkowych i ich klientów, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, Kraków.
- Ulga W., Chacour S., 2001, Measuring customer-perceived calue in business markets, Industrial Marketing Management, vol. 30, no. 6, s. 525-540.
- Woodall T., 2003, Conceptualising "value for the customer": a structural, attribution and dispositional perspective, Academy of Marketing Science Review, vol. 12, no. 1, s. 1-42.
- Woodruff R., 1997, Customer value: The Next Source of Competitive Advantage, Journal of the Academy of Marketing Science, vol. 25, no 2, s. 139-153.
- Cytowane przez
- ISSN
- 1899-3192
- Język
- pol
- URI / DOI
- http://dx.doi.org/10.15611/pn.2018.522.18