- Autor
- Idzik Anna (Akademia Medyczna w Warszawie), Idzik Marcin (Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie)
- Tytuł
- Tendencje w preferencjach i zachowaniach konsumentów na rynku dóbr FMCG
Tendency in Consumer's Preference and Behavior on the FMCG Market - Źródło
- Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2006, nr 1118, t. 1, s. 312-320, rys., bibliogr. 2 poz.
- Tytuł własny numeru
- Agrobiznes 2006 : konkurencja w agrobiznesie - jej uwarunkowania i następstwa. T. 1
- Słowa kluczowe
- Produkty szybko zbywalne, Preferencje konsumenta, Zachowania konsumenta
Fast Moving Consumer Goods (FMCG), Consumer preferences, Consumer behaviour - Uwagi
- summ.
- Abstrakt
- W artykule przedstawiono analizę tendencji zmian preferencji oraz zachowań zakupowych polskich konsumentów w ciągu ostatniej dekady. Rozpoznano przeobrażenia procesu zakupu dóbr oraz zmiany w opiniach i preferencjach nabywczych konsumentów. Prezentowane wyniki obejmują pomiary zrealizowane każdorazowo w grudniu w latach 1992, 1995, 1997-2005 każdorazowo na reprezentatywnej próbie ludności Polski. (fragment tekstu)
The article presents a decision making process of the consumers related to FMCG (including food) purchases. The research shows that changes in Polish economy and globalization trends have an influence on consumer's preference and behavior. Among others graving time value for consumers, factors affecting a choice of a shop and consumer's favourite means of promotion are shown. (original abstract) - Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu - Bibliografia
- Omnibus XII 1992, 1995, 1997-2005, Pentor Research Internationa.
- Polski konsument 1992-2005 Pentor Research International, Warszawa.
- Cytowane przez
- ISSN
- 0324-8445
- Język
- pol