BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Idzik Anna (Akademia Medyczna w Warszawie), Idzik Marcin (Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie)
Tytuł
Tendencje w preferencjach i zachowaniach konsumentów na rynku dóbr FMCG
Tendency in Consumer's Preference and Behavior on the FMCG Market
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2006, nr 1118, t. 1, s. 312-320, rys., bibliogr. 2 poz.
Tytuł własny numeru
Agrobiznes 2006 : konkurencja w agrobiznesie - jej uwarunkowania i następstwa. T. 1
Słowa kluczowe
Produkty szybko zbywalne, Preferencje konsumenta, Zachowania konsumenta
Fast Moving Consumer Goods (FMCG), Consumer preferences, Consumer behaviour
Uwagi
summ.
Abstrakt
W artykule przedstawiono analizę tendencji zmian preferencji oraz zachowań zakupowych polskich konsumentów w ciągu ostatniej dekady. Rozpoznano przeobrażenia procesu zakupu dóbr oraz zmiany w opiniach i preferencjach nabywczych konsumentów. Prezentowane wyniki obejmują pomiary zrealizowane każdorazowo w grudniu w latach 1992, 1995, 1997-2005 każdorazowo na reprezentatywnej próbie ludności Polski. (fragment tekstu)

The article presents a decision making process of the consumers related to FMCG (including food) purchases. The research shows that changes in Polish economy and globalization trends have an influence on consumer's preference and behavior. Among others graving time value for consumers, factors affecting a choice of a shop and consumer's favourite means of promotion are shown. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Bibliografia
Pokaż
  1. Omnibus XII 1992, 1995, 1997-2005, Pentor Research Internationa.
  2. Polski konsument 1992-2005 Pentor Research International, Warszawa.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu