- Autor
- Mosór-Szyszka Beata (Project: People)
- Tytuł
- Jak UX zwiększa zadowolenie klienta
- Źródło
- Marketing w Praktyce, 2018, nr 11, s. 30-31
- Słowa kluczowe
- Badania user experience, Marketing doświadczeń, Zarządzanie doświadczeniem klienta, Sztuka komunikowania, Formy reklamy, Efektywne komunikowanie, Efektywna obsługa klienta, Zarządzanie zadowoleniem klientów, Jakość
User experience testing (UX), Experience marketing, Customer Experience Management (CEM), Art of communication, Advertising forms, Effective communication, Efficient Consumer Response (ECR), Customer satisfaction management, Quality - Firma/Organizacja
- Fanstasy.co
- Kraj/Region
- Świat, Polska
World, Poland - Abstrakt
- Aby z powodzeniem przetrwać w otoczeniu konkurencji światowych gigantów - pośredników stanowiących platformy zakupu wszystkiego, takich jak Facebook, Amazon lub Google, mniejsze firmy muszą posiadać dobrze przygotowane strony sprzedażowo - informacyjne, zaprojektowane zgodnie z podejściem UX. User experience jest bowiem sprawdzonym remedium na wygodę, komfort, poczucie bezpieczeństwa, powtarzalność i satysfakcję konsumentów. Stosowanie metody UX sprawdza się właściwie we wszystkich branżach, z usługami włącznie. (abstrakt autora)
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach - Cytowane przez
- ISSN
- 1425-8315
- Język
- pol