BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Mosór-Szyszka Beata (Project: People)
Tytuł
Jak UX zwiększa zadowolenie klienta
Źródło
Marketing w Praktyce, 2018, nr 11, s. 30-31
Słowa kluczowe
Badania user experience, Marketing doświadczeń, Zarządzanie doświadczeniem klienta, Sztuka komunikowania, Formy reklamy, Efektywne komunikowanie, Efektywna obsługa klienta, Zarządzanie zadowoleniem klientów, Jakość
User experience testing (UX), Experience marketing, Customer Experience Management (CEM), Art of communication, Advertising forms, Effective communication, Efficient Consumer Response (ECR), Customer satisfaction management, Quality
Firma/Organizacja
Fanstasy.co
Kraj/Region
Świat, Polska
World, Poland
Abstrakt
Aby z powodzeniem przetrwać w otoczeniu konkurencji światowych gigantów - pośredników stanowiących platformy zakupu wszystkiego, takich jak Facebook, Amazon lub Google, mniejsze firmy muszą posiadać dobrze przygotowane strony sprzedażowo - informacyjne, zaprojektowane zgodnie z podejściem UX. User experience jest bowiem sprawdzonym remedium na wygodę, komfort, poczucie bezpieczeństwa, powtarzalność i satysfakcję konsumentów. Stosowanie metody UX sprawdza się właściwie we wszystkich branżach, z usługami włącznie. (abstrakt autora)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu