BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Stępień Marta (Akademia Ekonomiczna w Krakowie)
Tytuł
Gra decyzyjna jako metoda wspomagająca nauczanie rachunkowości
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 1996, nr 736, s. 174-177
Tytuł własny numeru
Sprawozdawcze i decyzyjne aspekty rachunkowości
Słowa kluczowe
Nauczanie, Symulacyjne gry decyzyjne, Rachunkowość
Teaching, Simulation decision-making games, Accounting
Abstrakt
W procesie dydaktycznym mogą być wykorzystywane różne metody aktywizujące studentów i rozwijające umiejętność samodzielnego myślenia oraz kompleksowego spojrzenia na zagadnienia ekonomiczne. Wprawdzie ekonomiczne gry decyzyjne związane są przede wszystkim z nauczaniem kierowniczego personelu przedsiębiorstw, mającym na celu podniesienie efektywności gospodarowania, można jednak włączyć do nich wybrane problemy rachunkowości, odpowiednio konstruując zestaw danych wyjściowych, polecenia do wykonania i procedury postępowania. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu