BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Walczak Marian
Tytuł
Nowe programy i metody nauczania rachunkowości na studiach zaocznych Uniwersytetu Łódzkiego
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 1996, nr 736, s. 178-181
Tytuł własny numeru
Sprawozdawcze i decyzyjne aspekty rachunkowości
Słowa kluczowe
Nauczanie, Program nauczania, Rachunkowość
Teaching, Curriculum, Accounting
Firma/Organizacja
Uniwersytet Łódzki
Abstrakt
Najważniejszym problemem polskiej rachunkowości, który powinien być wyeksponowany przy jej nauczaniu, są międzynarodowe uregulowania legislacyjne i ramy konceptualne. Zagadnienia te są najmniej znane studiującym zaocznie. Pomocne mogą być tu dyrektywy 4, 7, 8 i studia porównawcze, pozwalające szybciej zrozumieć kolejność dalszych zmian rachunkowości w firmach polskich.
Wiele ze wspomnianych zagadnień należy z konieczności przedstawić w ramach Podstaw rachunkowości, zwłaszcza na kierunkach o ograniczonej liczbie godzin z rachunkowości. Ograniczoność ta niemal że zmusza do stosowania nowoczesnych metod nauczania. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu