BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Karwińska Anna (Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie), Karwiński Marcin (Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie)
Tytuł
Zdalna edukacja uniwersytecka w czasach pandemii : wyzwania i reakcje : komunikat z badań sondażowych
Źródło
Kultura i Rozwój, 2019, nr 7, s. 215-243, rys., tab., bibliogr. 2 poz.
Słowa kluczowe
Zdalne nauczanie, Nauczanie hybrydowe, Szkolnictwo wyższe, COVID-19
e-learning, Blended learning, Higher education, COVID-19
Uwagi
streszcz., summ.
Publikacja została przygotowana jako rezultat badań własnych zrealizowanych w ramach dotacji UEK na rozwój potencjału badawczego
Abstrakt
Pytanie podstawowe, jakie zadawane było od połowy marca 2020 roku, najpierw w dyskursie publicznym, a także w dyskursie naukowym, brzmiało: jak raptowne przejście na system nauczania zdalnego, na wszystkich szczeblach edukacji, wpływa na utrzymanie założonych celów, na relacje pomiędzy uczestnikami odgrywającymi różne role, na metody przekazywania i sprawdzania wiedzy? Oczywiście, rozmaite formy e-learningu są obecne w praktyce dydaktycznej różnych szczebli już od długiego czasu. Problemem było nagłe i wymuszone sytuacją przejście od nauczania tradycyjnego, częściowo wspomaganego przez nowoczesne technologie bądź tzw. blended learning, do nauczania w pełni zdalnego. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. Leary, M. (2001). Wywieranie wrażenia na innych. O sztuce autoprezentacji. Gdańsk: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne.
  2. Skrzypek, J.T., Stanisławska-Mischke, A.K., Lenczowska, M., Powroźnik, A., Rejkowicz, J. (2010). E-learning a tradycyjnie zarządzany uniwersytet - doświadczenia Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. W: M. Dąbrowski, M. Zając (red.), E-learning w szkolnictwie wyższym - potencjał i wykorzystanie (s. 211-220). Warszawa: Fundacja Promocji i Akredytacji Kierunków Ekonomicznych.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
2450-212X
Język
pol
URI / DOI
http://dx.doi.org/10.7366/KIR.2019.7.13
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu