BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Sznajder Andrzej
Tytuł
Recenzja książki : Mariana Goryni, Strategie zagranicznej ekspansji przedsiębiorstw, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2007, s. 200
Book review : Marian Gorynia, The Foreign Expansion Strategies of Polish Enterprises, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warsaw 2007, p. 200
Źródło
Gospodarka Narodowa, 2008, nr 1-2, s. 114-117
Słowa kluczowe
Recenzja, Przedsiębiorstwo międzynarodowe, Handel międzynarodowy
Review, International enterprise, International trade
Uwagi
streszcz.
Abstrakt
W szybko globalizującej się gospodarce coraz częściej mamy do czynienia z wychodzeniem firm ze swoją działalnością gospodarczą za granicę. W podręczniku wyjaśniono koncepcje zagranicznej ekspansji przedsiębiorstw oraz zaprezentowano metody podejmowania decyzji dotyczących takiej ekspansji. Autor skupił się na: przyczynach, motywach, strategiach i formach zagranicznej ekspansji przedsiębiorstw, metodach wyboru formy zagranicznej ekspansji, modelach internacjonalizacji i perspektywach internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw. Podręcznik jest przeznaczony dla studentów ekonomii, zarządzania, marketingu, stosunków międzynarodowych w wyższych uczelniach różnych typów.(fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0867-0005
Język
lat
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu