BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Goniak Łukasz
Tytuł
Krzysztof Obremski, Wizerunki medialne polityków: Lech Kaczyński, Donald Tusk, Bronisław Komorowski Toruń: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, 2014, ss. 214
Źródło
Studia Politicae Universitatis Silesiensis, 2015, T. 14, s. 183-187
Słowa kluczowe
Media, Politycy, Marketing polityczny
Media, Politicians, Political marketing
Uwagi
summ.
Kaczyński Lech, Komorowski Bronisław, Tusk Donald
Abstrakt
Trudno dziś z pewnością jednoznacznie stwierdzić, niemniej jednak można z dużą dozą prawdopodobieństwa powiedzieć, iż katastrofa prezydenckiego samolotu Tu-154 pod Smoleńskiem będzie długo pamiętanym przez polskie społeczeństwo wydarzeniem - jednym z ważniejszych w XXI wieku. To właśnie ono w dużej mierze wydaje się osią, dokonanego przez Krzysztofa Obremskiego, omówienia wizerunków medialnych tytułowych bohaterów recenzowanej monografii. Wybór ten nie może dziwić, choćby z tego powodu, że dyskurs medialny w Polsce w ostatnich latach - w większym lub mniejszym stopniu - zdominowany były właśnie przez dyskusję wokół wydarzeń z kwietnia 2010 roku. (abstrakt oryginalny)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. Majewski M., Reszka P.: Daleko od miłości. Warszawa 2011.
  2. Majewski M., Reszka P.: Daleko od Wawelu. Warszawa 2010.
  3. Sosnowski L.: Hołd katyński. Kraków 2010.
  4. Sosnowski L.: Hołd katyński 2. Kraków 2011.
  5. Warzecha Ł.: Lech Kaczyński. Ostatni wywiad. Warszawa 2010.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
2353-9747
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu