BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Sobielga Jolanta (Politechnika Świętokrzyska)
Tytuł
Znaczenie bibliotek akademickich dla rozwoju regionów
Źródło
Samorząd Terytorialny, 2002, nr 9, s. 53-56
Słowa kluczowe
Biblioteki, Zarządzanie biblioteką, Strategia rozwoju regionalnego, Rozwój regionalny
Libraries, Library management, Regional development strategy, Regional development
Abstrakt
Omówiono strategie rozwoju bibliotek akademickich oraz zwrócono uwagę na miejsce i rolę bibliotek w rozwoju regionalnym.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Bibliografia
Pokaż
  1. A. Komperda: Biblioteki polskie na stronach www, "Sprawy Nauki" 2000, nr 8.
  2. A. Szromnik: Marketing komunalny - rynkowa koncepcja zarządzania gminą, "Samorząd Terytorialny" 1996, nr 3, s. 7.
  3. B. Makarska-Deszcz, A. Uniejewska: Tworzenie serwisów www wyzwaniem dla bibliotek. Z doświadczeń Biblioteki Politechniki Wrocławskiej, "Praktyka i Teoria Informacji Naukowej i Technicznej" 2001, nr 3, ss. 50-52.
  4. H. Izdebski, M. Kulesza: Administracja publiczna. Zagadnienia ogólne, Liber, Warszawa 2000.
  5. J. Komorowski: Marketing miejski i jego znaczenie we współczesnym rozwoju miast, "Zeszyty Ekonomiczne AE", Poznań 1993, s. 47.
  6. J. Nowak: Współpraca powiatów ziemskich z jednostkami zewnętrznymi, "Samorząd Terytorialny" 2002, nr 4, ss. 26-36.
  7. J. Wołosz: Wojewodowie a biblioteki publiczne, "Bibliotekarz" 2002, nr 6, ss. 2-4.
  8. T. Markowski: Zarządzanie rozwojem miast. Warszawa 1999, s. 71.
  9. T. Topczewska: Promocja rozwoju gospodarczego gminy, IGPIK, Warszawa 1996, s. 216.
  10. Z. Frankowski: Marketing w zarządzaniu gminą, "Człowiek i Środowisko" 1996, nr 2.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0867-4973
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu