BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Roguska Agnieszka (Uniwersytet w Siedlcach)
Tytuł
Satisfaction with Remote Learning - Problems, Challenges and Recommendations for Higher Education Institutions - Review of the Monograph Entitled Satisfaction with Remote Learning - Problems, Challenges and Recommendations for Higher Education Institutions by A. Bęczkowska, R. Skrobacki and J. Flicińska-Turkiewicz (Tygiel Scientific Publishing House, Lublin 2023).
Satysfakcja z nauki zdalnej - problemy, wyzwania i rekomendacje dla uczelni wyższych - recenzja monografii pt. Satysfakcja z nauki zdalnej - problemy, wyzwania i rekomendacje dla uczelni wyższych autorstwa A. Bęczkowskiej, R. Skrobackiego i J. Flicińskiej-Turkiewicz (Wydawnictwo Naukowe Tygiel, Lublin 2023).
Źródło
Rozprawy Społeczne, 2024, t. 18, nr 1, s. 363-366
Social Dissertations
Słowa kluczowe
Zdalne nauczanie, Badanie satysfakcji, Szkolnictwo wyższe, Recenzja
e-learning, Satisfaction research, Higher education, Review
Abstrakt
Monografia pt. Satysfakcja z nauki zdalnej - problemy, wyzwania i rekomendacje dla uczelni wyższych autorstwa A. Bęczkowskiej, R. Skrobackiego i J. Flicińskiej-Turkiewicz (Wydawnictwo Naukowe TYGIEL, Lublin 2023) odsłania wątki, które wpisują się w narrację współczesnego świata dotyczącą m. in. kondycji nauki, przyszłości uczelni po pandemii Covid-19, nowych form komunikowania się uczących z nauczającymi, dbałości o relacje, troski o stan psychiczny wszystkich podmiotów edukacji. (fragment tekstu)

The monograph Satysfakcja z nauki zdalnej - problemy, wyzwania i rekomendacje dla uczelni wyższych [Satisfaction with Remote Learning - Problems, Challenges and Recommendations for Higher Education Institutions] by A. Bęczkowska, R. Skrobacki and J. Flicińska-Turkiewicz (Wydawnictwo Naukowe TYGIEL, Lublin, 2023) explores themes embedded within the contemporary narrative concerning the state of education and learning, the future of higher education institutions in the aftermath of the COVID-19 pandemic, new forms of communication between learners and teachers, nurturing relationships, and concern for the mental state of all subjects of the education sector. (fragment of text)
Pełny tekst
Pokaż
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
2081-6081
Język
eng, pol
URI / DOI
https://doi.org/10.29316/rs/188102
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu