- Autor
- Jaremen Daria
- Tytuł
- Uwarunkowania marketingowej strategii cen w przedsiębiorstwie turystycznym
The Factors Conditioning the Forming of the Marketing Price Strategy in Tourist Enterprise - Źródło
- Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 1994, nr 679, s. 79-82, bibliogr. 7 poz.
- Tytuł własny numeru
- Gospodarka lokalna i regionalna
- Słowa kluczowe
- Turystyka, Marketing turystyczny, Strategia marketingowa, Strategia cen, Segmentacja rynku
Tourism, Tourism marketing, Marketing strategy, Pricing strategies, Market segmentation - Uwagi
- summ.
- Abstrakt
- W wysoce konkurencyjnym otoczeniu jakie obecnie jest na rynku usług turystycznych w Polsce (ponad 4,5 tys. biur podróży), cena staje się jednym z podstawowych elementów strategii marketingowej przedsiębiorstwa turystycznego. Autorka przeanalizowała strategię kształtowania cen i jej różnorodne uwarunkowania.
The above article discusses the factors conditioning the forming of the marketing price strategy in tourist enterprise. In the process of price formation the enterprise has to consider many aspects such as: strategic goals, demand level within the chosen consumer groups, consumers' reaction towards the fixed price level, the cost of tourist product, other marketing instruments and competitive prices. (original abstract) - Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Bibliografia
- Hunziker W., Krapf K.: Grundniss der allgemeinen Fremdenverkehrselhre. Zurich-St. Gallen 1942.
- Kornak A., Montygierd-Łoyba M.: Ekonomika turystyki. Warszawa-Wrocław: PWN 1985.
- Łuczak M.: Bułgaria w Tunezji. "Wprost" 1993, nr 21.
- Turkowski M.: Cudzoziemcy mają się czemu dziwić. "Życie Gospodarcze" 1990, nr 26.
- Turkowski M.: Hotelarstwo. Elementy marketingu. Warszawa: PWE 1993.
- Śliwa J.: Ceny w zarządzaniu produkcją i tynkiem. Warszawa: PWE 1987.
- Ustawa o cenach z dn. 26 lutego 1982 r. Dz. U. 1982, nr 7.
- Cytowane przez
- ISSN
- 0324-8445
- Język
- pol