BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Ścisło Grzegorz
Tytuł
Problematyka zarządzania strategicznego na kolei
Źródło
Zeszyty Naukowo-Techniczne Oddziału Stowarzyszenia Inżynierów i Techników Komunikacji w Krakowie, 1993, z. 28, s. 161-172, bibliogr. 4 poz.
Słowa kluczowe
Transport kolejowy, Polityka transportowa, Zarządzanie strategiczne, Zarządzanie przedsiębiorstwem, Zarządzanie marketingowe, Marketing usług transportowych, Rynek usług transportowych
Railway transport, Transport policy, Strategic management, Enterprise management, Marketing management, Transport services marketing, Transport market
Uwagi
Zsfg., summ.
Firma/Organizacja
Polskie Koleje Państwowe (PKP)
Abstrakt
Przedstawiono sytuację kolei z punktu widzenia spójności decyzji zarządzania strategicznego, potencjału gospodarczego i przewidywanego zapotrzebowania na przewozy. Autor wskazał na skomplikowaną problematykę charakteru ewolucyjnego rozwoju działalności marketingowej w przedsiębiorstwie kolejowym oraz wpływu tej koncepcji na strategię planowanego rozwoju PKP.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1231-9155
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu