BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Iwankiewicz-Rak Barbara
Tytuł
Narzędzia marketingu w organizacji non-profit
Tools of Marketing of Non-Profit Organizations
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (2), 1995, nr 712, s. 63-70
Słowa kluczowe
Usługi, Usługi społeczne niematerialne, Organizacje non-profit, Marketing usług, Marketing idei
Services, Non-material social services, Non-profit organisations, Service marketing, Ideas marketing
Uwagi
summ.
Abstrakt
Celem artykułu jest przedstawienie głównych zasad postępowania marketingowego ze wskazaniem zastosowania podstawowych narzędzi marketingowych w firmach, dla których głównym celem działania nie jest zysk. Autor przedstawił działania takich organizacji związanych z formułowaniem produktu, jego ceną, dystrybucją i promocją.

This paper shows that non-profit organizations have four major marketing tools that can be controlled in order to arrive at their marketing strategy. There are the product/service, price, place - distribution, promotion. They formed marketing - mix. An effective marketing strategy of non-profit organizations makes the firms to answer questions such as: - what should the product/service range be? - what is the best practicing/policy? - how should the product/service be distributed? - how should the product/service be sold and promoted?(original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
1426-8604
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu