BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Hamer Hans H., Światowy Grażyna
Tytuł
Kształtowanie marki produktu w polityce marketingowej firmy
Product Brand Creating in Marketing Policy
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (2), 1995, nr 712, s. 91-103
Słowa kluczowe
Polityka produktu, Identyfikacja produktu, Marka produktu, Znaki towarowe, Jakość wyrobów, Wartość przedsiębiorstwa
Product policy, Product identification, Product brand, Trademarks, Quality of product, Enterprise value
Uwagi
summ.
Abstrakt
W ramach marketingowej polityki produktu mieszczą się decyzje związane z tworzeniem oferty rynkowej i jej użyteczności. Należy do niej przede wszystkim określenie struktury asortymentowej, rodzaju i nazewnictwa oferowanych dóbr i usług. Znaczenie nazwy marki wiąże się z cyklem życia produktu. Autorzy omówili zakres pojęciowy nazewnictwa markowego, jego różne cykle i funkcje, a także wymagania dotyczące nazw markowych wg katalogu wymagań.

The article concentrate on one of the instruments of company marketing policy which is product brand creating. Brand policy comprises all the decisions concerning product branding and all the instruments of product managing. The authors explain what the brand is and what its functions are, give definitions of onomatology of the subject, present various ways of brand creating and say what reguirements the perfectly chosen brand should comply.(original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
1426-8604
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu