- Autor
- Grad Modesta, Kujawiński Jerzy
- Tytuł
- Identyfikacja zamierzeń gospodarczych małych firm prywatnych
Identyfication of Private Firms' Economic Aims - Źródło
- Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 1992, nr 643, s. 79-89
- Tytuł własny numeru
- Rynek i konsumpcja
- Słowa kluczowe
- Przedsiębiorstwo prywatne, Małe i średnie przedsiębiorstwa, Strategia przedsiębiorstwa
Private enterprise, Small business, Corporation strategies - Uwagi
- summ.
- Abstrakt
- Omówiono badania ankietowe nad rozpoznaniem zachowań rynkowych prywatnych jednostek gospodarczych. Skoncentrowano się głównie na określeniu ekonomiczno-prawnych i organizacyjno-technicznych uwarunkowań działalności w małej i średniej skali, a także na ustaleniu strategii rozwojowych.
The paper presents results of research carried out in 1990, on the economic aims of private firms. The methodological basis was a specially formulated questionnaire sent out to 100 firms in the Wrocław province. Their aims have been analysed in relation to the type of activities, forms of organisation and ownership, period of functioning, age and education of owners, economic potential, economic and technological conditions of the films in question. (original abstract) - Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Cytowane przez
- ISSN
- 0324-8445
- Język
- pol