BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Bednarz Leszek
Tytuł
Koordynacja sfery marketingowej i wykonawczej w warunkach zmienności popytu
Coordination of Marketing and Manufacturing Under Changeable Demand Conditions
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (1), 1995, nr 703, s. 99-105, bibliogr. 6 poz.
Słowa kluczowe
Zarządzanie przedsiębiorstwem, Planowanie produkcji, Planowanie marketingowe, Komputerowo Zintegrowane Wytwarzanie
Enterprise management, Production planning, Marketing planning, Computer Integrated Manufacturing (CIM)
Uwagi
summ.
Abstrakt
Zaprezentowano arkusz planistyczny, jako skuteczny instrument operatywnej koordynacji sfery marketingowej i wykonawczej w przedsiębiorstwach w których funkcjonują komputerowo zintegrowane systemy zarządzania produkcją.

The article presents main causes of the conflicts between marketing and manufacturing and traditional mechanisms for this conflict resolution. The paper gives an overview of the master production scheduling planning table, as a tool for coordination of marketing and manufacturing under changeable demand conditions. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
1426-8604
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu