BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Knecht Zdzisław
Tytuł
Organizacja pracy i stanowiska w sferze public relations
Post and Work Organization in Public Relations Sector
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (4), 1996, nr 738, s. 135-148
Słowa kluczowe
Wizerunek przedsiębiorstwa, Public relations, Komunikowanie marketingowe, Komunikowanie werbalne i niewerbalne, Psychologiczne aspekty marketingu, Wartość przedsiębiorstwa, Organizacja pracy
Company image, Public relations, Marketing communication, Verbal and non-verbal communication, Psychological aspects of marketing, Enterprise value, Work organisation
Uwagi
summ.
Abstrakt
Przedsiębiorstwo może sprzedawać swoje produkty wtedy, gdy jest akceptowane przez społeczeństwo. Podstawę tej akceptacji stanowi pozytywna reputacja przedsiębiorstwa, będąca składnikiem jego wartości. Kreowanie pozytywnego image firmy to public retions (PR). Autor przedstawia organizację pracy w tej sferze, zakres działania specjalisty PR, psychologiczne aspekty komunikowania wewnątrz organizacji i z otoczeniem firmy, a także plan działań w sferze kreowania wizerunku firmy.

The author describes the rules of using public relations. After describing the rules of work and organizations, he presents an example of a plan of work.(original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
1426-8604
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu