BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kowal Witold
Tytuł
Badania marketingowe nowego produktu
New Product Research
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (4), 1996, nr 738, s. 111-116
Słowa kluczowe
Strategia produktu, Badania marketingowe, Polityka produktu, Cykl życia produktu
Product strategy, Marketing research, Product policy, Product life cycle
Uwagi
summ.
Abstrakt
Przedmiotem artykułu jest rola badań marketingowych w procesie rozwoju nowego produktu.

The purpose of the article is to present the role of marketing research in the new-product development process. The typical stages of the process are following: ideas generating, screening and evaluation of ideas, business analysis, product development, marketing test and commercialization. Marketing research helps test product concept and pretesting of the product prototype and its market.(original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
1426-8604
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu