BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kłeczek Ryszard
Tytuł
Analiza marketingowego planu taktycznego z uwzględnieniem jego miejsca w ogólnej procedurze marketingowego planowania strategicznego
Analysis of Tactical Marketing Plan in General Process of Strategic Marketing Planning
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (4), 1996, nr 738, s. 149-156
Słowa kluczowe
Planowanie marketingowe, Strategia marketingowa, Analiza SWOT
Marketing planning, Marketing strategy, SWOT analysis
Uwagi
summ.
Abstrakt
Przedstawiono sposoby użycia arkusza planu taktycznego, jako narzędzia pracy menedżerów marketungowych, do analizy marketingowego planu taktycznego w przedsiębiorstwie.

The article describes the application of tactical marketing plan worksheet - one of the instruments of marketing managers' work - in the analysis of tactical marketing plan in the enterprise. Usage of the tactical marketing plan worksheet in tactical marketing plan analysis consists of two main parts: 1) analysis of the relationships between goals set for particular marketing functions and the ways of reaching these goals and 2) analysis of the relationship between goals of particular marketing functions and marketing situation analysis.(original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
1426-8604
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu