- Autor
- Kłeczek Ryszard
- Tytuł
- Działalność usługowa jako problem badawczy
Services as Research's Problem - Źródło
- Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 1992, nr 643, s. 103-113
- Tytuł własny numeru
- Rynek i konsumpcja
- Słowa kluczowe
- Teoria usług, Usługi, Teoria trzech sektorów gospodarki, Teoria marketingu
Theory of services, Services, Third sector theory, Marketing theory - Uwagi
- summ.
- Abstrakt
- Opisano działalność usługową w teorii trzech sektorów i teorii marketingowej.
The article presents ways of description of services in the theory of three sectors of economy and in theory of marketing (marketing of services). (short original abstract) - Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Bibliografia
- Boone L.E., Kurtz D.L.: Contemporary Marketing. Chicago: The Dryden Press 1989.
- Dienstleistungsmarketing. Pod red. B. Falk. München: Verlag Moderne Industrie 1980.
- Fourastie J.: Idee przewodnie. Warszawa: PWN 1971.
- Kotler Ph.: Marketing Management. New Jersey: Prentice-Hall 1983.
- Lovelock Ch.H.: Classifying Services to Gain Strategic Marketing Insights. "Journal of Marketing" 1983 vol. 47.
- Zeithami V.A.: How Consumer Evaluation Processes Differ between Goods and Services. W: J.H. Donelly, W.R. George : Marketing of Services. Chicago : AMA 1981.
- Cytowane przez
- ISSN
- 0324-8445
- Język
- pol