BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kłeczek Ryszard
Tytuł
Działalność usługowa jako problem badawczy
Services as Research's Problem
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 1992, nr 643, s. 103-113
Tytuł własny numeru
Rynek i konsumpcja
Słowa kluczowe
Teoria usług, Usługi, Teoria trzech sektorów gospodarki, Teoria marketingu
Theory of services, Services, Third sector theory, Marketing theory
Uwagi
summ.
Abstrakt
Opisano działalność usługową w teorii trzech sektorów i teorii marketingowej.

The article presents ways of description of services in the theory of three sectors of economy and in theory of marketing (marketing of services). (short original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Boone L.E., Kurtz D.L.: Contemporary Marketing. Chicago: The Dryden Press 1989.
  2. Dienstleistungsmarketing. Pod red. B. Falk. München: Verlag Moderne Industrie 1980.
  3. Fourastie J.: Idee przewodnie. Warszawa: PWN 1971.
  4. Kotler Ph.: Marketing Management. New Jersey: Prentice-Hall 1983.
  5. Lovelock Ch.H.: Classifying Services to Gain Strategic Marketing Insights. "Journal of Marketing" 1983 vol. 47.
  6. Zeithami V.A.: How Consumer Evaluation Processes Differ between Goods and Services. W: J.H. Donelly, W.R. George : Marketing of Services. Chicago : AMA 1981.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu