BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Pawlikowska Marta
Tytuł
Promocja jako element strategii rozwoju regionu
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 1995, nr 694, s. 86-89, bibliogr. 9 poz.
Tytuł własny numeru
Problemy transformacji gospodarczej regionów : materiały z konferencji naukowej Jelenia Góra 17-19 listopada 1994
Słowa kluczowe
Strategia rozwoju regionalnego, Marketing regionalny, Promocja walorów regionu, Techniki promocji
Regional development strategy, Regional marketing, Promotion of region value, Promotion techniques
Abstrakt
Autorka omawia rolę promocji w strategii rozwoju regionu oraz stosowane techniki promocji.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Holandia - Polska. Przewodnik dla przedsiębiorcy. Reach-international publications 1993.
  2. Informator inwestora. Wrocław i województwo wrocławskie, Wroclaw: BOGART 1993.
  3. Informator gospodarczy województwa jeleniogórskiego. Oferta przetargowa, Jelenia Góra: Oficyna Wydawnicza AFT 1994 (materiały nie publikowane).
  4. Informator gospodarczy. Województwo koszalińskie. 1994.
  5. Pawlikowska M.: Zintegrowany system informatyczny gminy, "Prace Naukowe AE we Wrocławiu", Wrocław (w druku).
  6. Sznajder A.: Sztuka promocji, Warszawa: Business Press 1994.
  7. Województwo bydgoskie - Wiosna '94. Informator.
  8. Województwo gorzowskie zaprasza, Gorzów Wlkp.: Urząd Wojewódzki 1994.
  9. Woźniczka J.: Promocja polskich firm - pytanie o strategię, "AIDA MEDIA" 1994 nr 5, s. 32-33.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu