- Autor
- Pawlikowska Marta
- Tytuł
- Promocja jako element strategii rozwoju regionu
- Źródło
- Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 1995, nr 694, s. 86-89, bibliogr. 9 poz.
- Tytuł własny numeru
- Problemy transformacji gospodarczej regionów : materiały z konferencji naukowej Jelenia Góra 17-19 listopada 1994
- Słowa kluczowe
- Strategia rozwoju regionalnego, Marketing regionalny, Promocja walorów regionu, Techniki promocji
Regional development strategy, Regional marketing, Promotion of region value, Promotion techniques - Abstrakt
- Autorka omawia rolę promocji w strategii rozwoju regionu oraz stosowane techniki promocji.
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Bibliografia
- Holandia - Polska. Przewodnik dla przedsiębiorcy. Reach-international publications 1993.
- Informator inwestora. Wrocław i województwo wrocławskie, Wroclaw: BOGART 1993.
- Informator gospodarczy województwa jeleniogórskiego. Oferta przetargowa, Jelenia Góra: Oficyna Wydawnicza AFT 1994 (materiały nie publikowane).
- Informator gospodarczy. Województwo koszalińskie. 1994.
- Pawlikowska M.: Zintegrowany system informatyczny gminy, "Prace Naukowe AE we Wrocławiu", Wrocław (w druku).
- Sznajder A.: Sztuka promocji, Warszawa: Business Press 1994.
- Województwo bydgoskie - Wiosna '94. Informator.
- Województwo gorzowskie zaprasza, Gorzów Wlkp.: Urząd Wojewódzki 1994.
- Woźniczka J.: Promocja polskich firm - pytanie o strategię, "AIDA MEDIA" 1994 nr 5, s. 32-33.
- Cytowane przez
- ISSN
- 0324-8445
- Język
- pol