BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Jaremen Daria
Tytuł
Strategiczna rola targów gospodarczych w turystyce
Strategic Role of Trade Fairs in the Tourist Industry
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 1996, nr 715, s. 73-85, bibliogr. 11 poz.
Tytuł własny numeru
Gospodarka turystyczna : wybrane zagadnienia jej funkcjonowania
Słowa kluczowe
Turystyka, Targi, Przedsiębiorstwo turystyczne, Strategia przedsiębiorstwa, Public relations
Tourism, Fair, Tourist enterprises, Corporation strategies, Public relations
Uwagi
summ.
Abstrakt
Autorka przedstawia istotę pojęcia targów turystycznych oraz omawia miejsce targów w strategii przedsiębiorstwa turystycznego.

The trade fairs have played an important role in the tourist industry. Their mission is complex. They facilitate the sales function and contribute systematically to the competitiveness of tourist companies, strengthening their informative function. This article examines the place of tourist trade fairs in marketing strategy of tourist enterprises. (original abstract) ??
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Alles A.: Exhibitions. A Key to Effective Marketing. Londyn: Cassell Educational Ltd. 1993.
  2. Bonoma T.V.: Get more out of your trade shows. Harvard Business Review 1983.
  3. Bucholz M.: World Travel Market 1994: "Rynek Turystyczny" 1995 nr 1.
  4. Dietl J.: Handel we współczesnej gospodarce. Warszawa: PWE 1991.
  5. Fayos-Solá E., Marin A., Meffert C.: The strategie role of tourism trade fairs in the new age of tourism. "Tourism Management" 1994 nr 16.
  6. Kotler Ph.: Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola. Warszawa: Gebethner i S-ka 1994.
  7. Laskowski S.: Targi w Polsce - stan i perspektywy rozwoju. "Gazeta Targowa" 1995 wyd. VI.
  8. Materiały informacyjne ITB. Berlin 1995.
  9. Optymizm podczas ITB. "Travel Trade Gazette Poland" 1995 nr 4.
  10. Schwalbe H.: Marketing w małych i średnich firmach. Warszawa: Wydawnictwo Prawnicze 1993.
  11. Targi także zrzeszają się. "Travel Trade Gazette Poland" 1995 nr 3.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu