- Autor
- Przeorek Renata
- Tytuł
- Formy i środki reklamy wykorzystywane w ramach promocji w biurach podróży
Form and Media Advertising Available for Promotion of Travel Agencies - Źródło
- Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 1996, nr 715, s. 103-111, bibliogr. 6 poz.
- Tytuł własny numeru
- Gospodarka turystyczna : wybrane zagadnienia jej funkcjonowania
- Słowa kluczowe
- Promocja usług turystycznych, Reklama turystyczna, Biuro podróży
Promotion of tourist services, Tourism advertising, Travel agency - Uwagi
- summ.
- Abstrakt
- Autorka omawia funkcje i formy reklamy w biurach turystycznych. W celu zbadania stopnia wykorzystania przez biura turystyczne poszczególnych form i środków dostępnych dla reklamy w ramach promocji przeprowadzono badania ankietowe w 11 biurach podróży działających na terenie Jeleniej Góry.
Travel agencies operating in Jelenia Góra have several media options available to promote their business. The target market can be reached, for example; through printed publications, like regional and local newspapers, and broadcasts by radio and regional televisions.
The information on actual degree to which each advertising medium is used has been shown on the basis of a conducted survey.
The structure and intensity of usage of individual media as shown in the survey results are similar to those suggested in professional literature. (original abstract) - Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Bibliografia
- Adamczuk F., Kornak A.S., Michalski A.: Zarządzanie turystyką. Warszawa: PWN 1994.
- Altkorn J.: Marketing w turystyce. Warszawa: PWN 1994.
- Bąk S.A.: Promocja produktu turystycznego w obrocie z krajami o gospodarce rynkowej. Szkoła Główna Planowania i Statystyki. Katedra Turystyki. Biuletyn. Ruch Turystyczny. Monografie, z. 26, Warszawa 1990.
- Kall J.: Reklama. Warszawa: PWN 1994.
- Pluta-Olearnik M.: Marketing usług. Warszawa: PWN 1994.
- Rydel M.: Zanim zaczniesz się reklamować. "Businessman" 1990 nr 1.
- Cytowane przez
- ISSN
- 0324-8445
- Język
- pol