BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Przeorek Renata
Tytuł
Formy i środki reklamy wykorzystywane w ramach promocji w biurach podróży
Form and Media Advertising Available for Promotion of Travel Agencies
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 1996, nr 715, s. 103-111, bibliogr. 6 poz.
Tytuł własny numeru
Gospodarka turystyczna : wybrane zagadnienia jej funkcjonowania
Słowa kluczowe
Promocja usług turystycznych, Reklama turystyczna, Biuro podróży
Promotion of tourist services, Tourism advertising, Travel agency
Uwagi
summ.
Abstrakt
Autorka omawia funkcje i formy reklamy w biurach turystycznych. W celu zbadania stopnia wykorzystania przez biura turystyczne poszczególnych form i środków dostępnych dla reklamy w ramach promocji przeprowadzono badania ankietowe w 11 biurach podróży działających na terenie Jeleniej Góry.

Travel agencies operating in Jelenia Góra have several media options available to promote their business. The target market can be reached, for example; through printed publications, like regional and local newspapers, and broadcasts by radio and regional televisions.
The information on actual degree to which each advertising medium is used has been shown on the basis of a conducted survey.
The structure and intensity of usage of individual media as shown in the survey results are similar to those suggested in professional literature. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Adamczuk F., Kornak A.S., Michalski A.: Zarządzanie turystyką. Warszawa: PWN 1994.
  2. Altkorn J.: Marketing w turystyce. Warszawa: PWN 1994.
  3. Bąk S.A.: Promocja produktu turystycznego w obrocie z krajami o gospodarce rynkowej. Szkoła Główna Planowania i Statystyki. Katedra Turystyki. Biuletyn. Ruch Turystyczny. Monografie, z. 26, Warszawa 1990.
  4. Kall J.: Reklama. Warszawa: PWN 1994.
  5. Pluta-Olearnik M.: Marketing usług. Warszawa: PWN 1994.
  6. Rydel M.: Zanim zaczniesz się reklamować. "Businessman" 1990 nr 1.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu