BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kamela-Sowińska Aldona
Tytuł
Jakość i zarządzanie jakością
Źródło
Zeszyty Fundacji Własności Prywatnej, 1997, nr 10, s. 13-24
Słowa kluczowe
Jakość, Normy ISO 9000, Zarządzanie jakością, Zarządzanie przez jakość, Jakość społecznie oczekiwana, Kaizen, Benchmarking, Reorganizacja procesów biznesowych, Odchudzanie produkcji
Quality, ISO 9000, Quality management, Total Quality Management (TQM), Socially expected quality, Kaizen, Benchmarking, Business Process Reengineering (BPR), Lean production
Abstrakt
Przedstawiono historyczne aspekty jakości, jej definicję i jej kształtowanie wg zasady 1-10-100, normy ISO 9000, zarządzanie jakością (TQM) i jej zalety, kulturę powszechnej jakości, a w szczególności orientację na klienta i jego wymagania jakościowe. Omówiono różne narzędzia zapewnienia jakości, ciągłe ulepszanie (Kaizen) produktów, benchmarking, reengineering i lean production.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1233-5762
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu