- Autor
- Styś Aniela
- Tytuł
- Informacja w systemie badań marketingowych
Information in a System of Marketing Research - Źródło
- Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2003, nr 1004, s. 101-105, bibliogr. 8 poz.
- Tytuł własny numeru
- Badania marketingowe : metody, tendencje, zastosowania
- Słowa kluczowe
- Badania marketingowe, Informacja marketingowa, System informacji marketingowej (SIM)
Marketing research, Marketing information, Marketing information system (MIS) - Uwagi
- summ.
- Abstrakt
- Artykuł jest próbą identyfikacji problematyki badań marketingowych w kontekście informacji. Podkreślono znaczenie informacji uzyskanej w badaniach jako ważny zasób wiedzy, dzięki któremu decyzje mogą być bardziej efektywne.
The author pays attention to question of marketing research in terms of information system. A special interest is put to information gathered in marketing research for requirement of a decision process. (original abstract) - Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Bibliografia
- Armstrong M., Jak być lepszym menedżerem, Dom Wydawniczy ABC, Warszawa 1997.
- Churchill G.A., Badania marketingowe. Podstawy metodologiczne. Wyd. Naukowe PWN, Warszawa 2002.
- Dru J.M. (red.), Disruption Live. Zmiana reguł gry na rynku, red. J.M. Dru, TCG Sp. z o.o., Warszawa 2003.
- Keegan W.J., Schlegelmilch B.B., Global Marketing Management. A European Perspective, Financial Times Prentice Hall, Inc. 1999.
- McDonald M., Marketing Plans. How to Prepare Them. How to Use Them, Butterworth Heinemann Ltd. 1995.
- McNealy R.M., Making Customer Satisfaction Happen, Chapman and Hall 1996.
- O'Connor J., Galein E., Marketing and Information Technology, Pitman Publishing, London 1997.
- Piercy N.F., Evans M., Developing marketing Information systems, [w:] Marketing Book, Butterworth Heinemann 1994.
- Cytowane przez
- ISSN
- 0324-8445
- Język
- pol