BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Styś Aniela
Tytuł
Informacja w systemie badań marketingowych
Information in a System of Marketing Research
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2003, nr 1004, s. 101-105, bibliogr. 8 poz.
Tytuł własny numeru
Badania marketingowe : metody, tendencje, zastosowania
Słowa kluczowe
Badania marketingowe, Informacja marketingowa, System informacji marketingowej (SIM)
Marketing research, Marketing information, Marketing information system (MIS)
Uwagi
summ.
Abstrakt
Artykuł jest próbą identyfikacji problematyki badań marketingowych w kontekście informacji. Podkreślono znaczenie informacji uzyskanej w badaniach jako ważny zasób wiedzy, dzięki któremu decyzje mogą być bardziej efektywne.

The author pays attention to question of marketing research in terms of information system. A special interest is put to information gathered in marketing research for requirement of a decision process. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Armstrong M., Jak być lepszym menedżerem, Dom Wydawniczy ABC, Warszawa 1997.
  2. Churchill G.A., Badania marketingowe. Podstawy metodologiczne. Wyd. Naukowe PWN, Warszawa 2002.
  3. Dru J.M. (red.), Disruption Live. Zmiana reguł gry na rynku, red. J.M. Dru, TCG Sp. z o.o., Warszawa 2003.
  4. Keegan W.J., Schlegelmilch B.B., Global Marketing Management. A European Perspective, Financial Times Prentice Hall, Inc. 1999.
  5. McDonald M., Marketing Plans. How to Prepare Them. How to Use Them, Butterworth Heinemann Ltd. 1995.
  6. McNealy R.M., Making Customer Satisfaction Happen, Chapman and Hall 1996.
  7. O'Connor J., Galein E., Marketing and Information Technology, Pitman Publishing, London 1997.
  8. Piercy N.F., Evans M., Developing marketing Information systems, [w:] Marketing Book, Butterworth Heinemann 1994.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu