- Autor
- Mikołajczyk Barbara
- Tytuł
- Zasoby informacji o kliencie warunkiem sukcesu firm usługowych
Resources of Information about a Client as a Con- dition of Success of Service Enterprice - Źródło
- Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2003, nr 1004, s. 106-111, bibliogr. 2 poz.
- Tytuł własny numeru
- Badania marketingowe : metody, tendencje, zastosowania
- Słowa kluczowe
- Zasoby informacji, Klient, Źródła informacji, Przedsiębiorstwo usługowe
Information resource, Customer, Information source, Service enterprise - Uwagi
- summ.
- Abstrakt
- Efektywność działań marketingowych w firmie jest uzależniona w dużej mierze od tego, na ile rozpoznany jest klient. W artykule przedstawiono źródła informacji o klientach w firmach usługowych.
The effectiveness of marketing actions depends mainly on how well an enterprise can identify its clients. The degree of clients' identification is then determined by information resources. Due to the marketing research, service enterprises use interior data about their purchasers to a large degree. In order to gain clients and get more information about them, firms apply various actions which aim is to associate clients with them. Basing on long term relations, service enterprises are able to evaluate features and characteristics of those clients whom the service offer will be addressed in future to. (original abstract) - Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Bibliografia
- Mazur J., Zarządzanie marketingiem usług, Difin, Warszawa 2001.
- Wstęp do informatyki gospodarczej, red. A. Rokicka-Broniatowska, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, Warszawa 2002.
- Cytowane przez
- ISSN
- 0324-8445
- Język
- pol