BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Witek Jolanta
Tytuł
Ocena udostępniania informacji marketingowych przez władze samorządowe w oddziaływaniu na rozwój firm na lokalnym rynku
Evaluation of Local Authorities' Making Marketing Information Available in Influencing Local Market Enterprises Developent
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2003, nr 1004, s. 112-119, bibliogr. 9 poz.
Tytuł własny numeru
Badania marketingowe : metody, tendencje, zastosowania
Słowa kluczowe
Przedsiębiorczość lokalna, Informacja marketingowa, Rozwój lokalny, Źródła informacji
Local entrepreneurship, Marketing information, Local development, Information source
Uwagi
summ.
Abstrakt
W polityce regionalnej przy niewystarczającej ilości środków finansowych, w oddziaływaniu na jakość środowiska biznesowego w coraz szerszym zakresie można i należy wykorzystywać instrumenty niematerialne. Szczególną rolę w tym zakresie powinna przypaść udostępnianiu informacji, doradztwu oraz stymulowaniu i tworzeniu sieci powiązań ekonomicznych.

Awareness of the fact how much marketing information is important for the proper decision making process in enterprise's development causes raising demands for information towards local authorities from the side of enterprises. The research outcomes, conducted by the Marketing Dept., showing insufficient delivery of such information by local authorities which may influence enterprises' development on the local market in a negative way only strengthen the necessity of further such research to conduct. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Bąk M. (i. in.), Małe i średnie przedsiębiorstwa a rozwój regionalny, Warszawa 2001.
  2. Burlita A., Witek J., Poziom życia mieszkańców regionu zachodniopomorskiego - wybrane problemy, [w:] Marketing w rozwoju regionu, red. J. Karwowski, US - PAN, Szczecin 2002.
  3. Dziemianowicz W. (i in.), Wspieranie przedsiębiorczości przez samorząd terytorialny, Polska Fundacja Promocji Małych i Średnich Przedsiębiorstw, Warszawa 2000.
  4. Frankowska M., Witek J., Wiejskie gospodarstwa domowe w województwie zachodniopomorskim. Wybrane aspekty warunków życia, Konferencja AR Szczecin, październik 2003.
  5. Klasik A., Szlachta J., Zawadzki S.M., Polityka regionalna a integracja z Unią Europejską, Warszawa 1993.
  6. Kłosiewicz-Górecka U., Rola samorządu terytorialnego w rozwoju handlu i usług, [w:] Marketing w rozwoju regionu, red. J. Karwowski, US - PAN, Szczecin 2002.
  7. Pretty L, O rozwoju gospodarki lokalnej, Fundacja Wspomagania Wsi, Warszawa 2000.
  8. The State in a Changing World, World Development Report, World Bank, Oxford University Press 1997.
  9. Witek J., Uwarunkowania rozwoju współpracy krajowych firm handlowych województwa zachodniopomorskiego, [w: J Obszary współpracy polskich przedsiębiorstw, Szczecin 2001.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu