BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Zembura Renata
Tytuł
Źródła pozyskiwania informacji marketingowej w spółkach joint venture
Marketing Information Sources in Joint Ventures
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2003, nr 1004, s. 128-133
Tytuł własny numeru
Badania marketingowe : metody, tendencje, zastosowania
Słowa kluczowe
Informacja marketingowa, Źródła informacji, Spółki joint ventures
Marketing information, Information source, Joint venture
Uwagi
summ.
Abstrakt
Celem artykułu jest przedstawienie źródeł informacji marketingowych pozyskiwanych przez spółki joint venture. Badaniami objęto 148 przedsiębiorstw z udziałem kapitału zagranicznego.

The aim of this paper - based on own research - is a presentation of main sources of data that are utilised in the process of information collection by join ventures. Among these sources, the observations and past experience are predominant. The least importance have inside data sources and syndicated research senses provided by market research agencies. This differentiation is mainly caused by following characteristics of the enterprises: size of an enterprise, the scope of activity and the form of property. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu