- Autor
- Zembura Renata
- Tytuł
- Źródła pozyskiwania informacji marketingowej w spółkach joint venture
Marketing Information Sources in Joint Ventures - Źródło
- Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2003, nr 1004, s. 128-133
- Tytuł własny numeru
- Badania marketingowe : metody, tendencje, zastosowania
- Słowa kluczowe
- Informacja marketingowa, Źródła informacji, Spółki joint ventures
Marketing information, Information source, Joint venture - Uwagi
- summ.
- Abstrakt
- Celem artykułu jest przedstawienie źródeł informacji marketingowych pozyskiwanych przez spółki joint venture. Badaniami objęto 148 przedsiębiorstw z udziałem kapitału zagranicznego.
The aim of this paper - based on own research - is a presentation of main sources of data that are utilised in the process of information collection by join ventures. Among these sources, the observations and past experience are predominant. The least importance have inside data sources and syndicated research senses provided by market research agencies. This differentiation is mainly caused by following characteristics of the enterprises: size of an enterprise, the scope of activity and the form of property. (original abstract) - Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Cytowane przez
- ISSN
- 0324-8445
- Język
- pol