BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Krakowiak Monika
Tytuł
Informacja marketingowa w ujęciu lokalnym
Marketing Information in the View of Local Level
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2003, nr 1004, s. 143-149, bibliogr. 8 poz.
Tytuł własny numeru
Badania marketingowe : metody, tendencje, zastosowania
Słowa kluczowe
Gmina, Informacja marketingowa, Źródła informacji, Biuletyn Informacji Publicznej, System informacji marketingowej (SIM)
District, Marketing information, Information source, Public Information Bulletin, Marketing information system (MIS)
Uwagi
summ.
Abstrakt
Artykuł prezentuje źródła, zakres zastosowania informacji i użytkowników systemu informacji marketingowej w gminach. Oprócz tego przedstawiono przykłady danych z Internetu (Bank Danych Regionalnych "Biuletyn Informacji Publicznej"), które mogą być użyteczne dla celów marketingowych.

The hereby paper presents sources, scope of information and users of marketing information system in communes. Moreover, it is discussed on the examples of Internet data bases (Regional Data Bank, Internet services of commune and "Bulletin of Public Information"), which could be useful to local subjects and their needs. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. [ l ] Internet w marketingu, red. A. Bajdak, PWE, Warszawa 2003.
  2. Kęcka-Iwan M., Biuletyn Informacji Publicznej, Warszawa, "Wspólnota" nr 13, Municipium 28 czerwca 2003.
  3. Marketingowa strategia rozwoju przestrzeni, red. M. Obrębalski, AE, Wrocław 1998.
  4. Marketing terytorialny, red. T. Markowski, PAN i KPZK, Warszawa, 2002.
  5. Obrębalski M., Statystyka gmin i miejscowości w Polsce. Stan i możliwości rozwoju, [w:] Statystyka regionalna. Sondaż i integracja baz danych, red. J. Paradysz, AE, Poznań 1997.
  6. Piskorz-Ryń A., Biuletyn Informacji Publicznej, Warszawa, "Wspólnota" nr 12, Municipium czerwca 2003.
  7. Topczewska T., Promocja rozwoju gospodarczego gminy, IGP1K, Warszawa 1996.
  8. Ustawa z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (DzU nr 112, poz. 1198).
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu