BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Mitręga Maciej
Tytuł
Metody i techniki gromadzenia informacji z zakresu relacji przedsiębiorstwo-konsument
Methods and Techniques of Gathering Information from the Sphere of Companies-Customers Relationships
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2003, nr 1004, s. 150-155, bibliogr. 8 poz.
Tytuł własny numeru
Badania marketingowe : metody, tendencje, zastosowania
Słowa kluczowe
Badania marketingowe, Relacje przedsiębiorstwo-konsument, Konsument
Marketing research, Enterprise-customer relationship, Consumer
Uwagi
summ.
Abstrakt
Artykuł prezentuje metody i techniki zbierania informacji o związkach między przedsiębiorstwami i konsumentami. Skupia uwagę zarówno na zaletach jak i wadach poszczególnych technik w badaniach tych relacji.

This article presents methods and techniques of gathering information about relationships between companies and customers. It focus on both advantages and disadvantages of a particular technique and draws attention to some suggestions connected with choosing a method from the perspective of contemporary level of a development of scientific research in the field of relationship marketing. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Churchill G. A., Badania marketingowe. Podstawy metodologiczne, PWN, Warszawa 2002.
  2. Gummesson E., Are Current Research Approaches in Marketing Leading as Astray?, [w:] Marketing Theory. Articles, Vol. 1(1). London, Thousand Oaks, CA, Sage, New Delhi 2001.
  3. Gummesson E., Qualitative Methods in Management Research. London, Thousand Oaks, CA, Sage, New Delhi 2000.
  4. Kaczmarczyk S., Badania marketingowe, PWE, Warszawa 2002.
  5. Kędzior Z., Karcz K., Badania marketingowe w praktyce, PWE, Warszawa 1996.
  6. Konecki K., Studia z metodologii badań jakościowych. Teoria ugruntowana, PWN, Warszawa 2000.
  7. Mitręga M., Miary relacji firma - klient, "Marketing w Praktyce", 2003 nr 9 (67).
  8. Podstawy marketingu, red. J. Altkorn, Instytut Marketingu, Kraków 1996.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu