- Autor
- Mitręga Maciej
- Tytuł
- Metody i techniki gromadzenia informacji z zakresu relacji przedsiębiorstwo-konsument
Methods and Techniques of Gathering Information from the Sphere of Companies-Customers Relationships - Źródło
- Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2003, nr 1004, s. 150-155, bibliogr. 8 poz.
- Tytuł własny numeru
- Badania marketingowe : metody, tendencje, zastosowania
- Słowa kluczowe
- Badania marketingowe, Relacje przedsiębiorstwo-konsument, Konsument
Marketing research, Enterprise-customer relationship, Consumer - Uwagi
- summ.
- Abstrakt
- Artykuł prezentuje metody i techniki zbierania informacji o związkach między przedsiębiorstwami i konsumentami. Skupia uwagę zarówno na zaletach jak i wadach poszczególnych technik w badaniach tych relacji.
This article presents methods and techniques of gathering information about relationships between companies and customers. It focus on both advantages and disadvantages of a particular technique and draws attention to some suggestions connected with choosing a method from the perspective of contemporary level of a development of scientific research in the field of relationship marketing. (original abstract) - Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Bibliografia
- Churchill G. A., Badania marketingowe. Podstawy metodologiczne, PWN, Warszawa 2002.
- Gummesson E., Are Current Research Approaches in Marketing Leading as Astray?, [w:] Marketing Theory. Articles, Vol. 1(1). London, Thousand Oaks, CA, Sage, New Delhi 2001.
- Gummesson E., Qualitative Methods in Management Research. London, Thousand Oaks, CA, Sage, New Delhi 2000.
- Kaczmarczyk S., Badania marketingowe, PWE, Warszawa 2002.
- Kędzior Z., Karcz K., Badania marketingowe w praktyce, PWE, Warszawa 1996.
- Konecki K., Studia z metodologii badań jakościowych. Teoria ugruntowana, PWN, Warszawa 2000.
- Mitręga M., Miary relacji firma - klient, "Marketing w Praktyce", 2003 nr 9 (67).
- Podstawy marketingu, red. J. Altkorn, Instytut Marketingu, Kraków 1996.
- Cytowane przez
- ISSN
- 0324-8445
- Język
- pol