BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kurtyka Izabela
Tytuł
Produkt agroturystyczny na Dolnym Śląsku
The Agrotouristic Product in the Lower Silesia Region
Źródło
Roczniki Naukowe Stowarzyszenia Ekonomistów Rolnictwa i Agrobiznesu, 2001, T. 3, z. 6, s. 109-112, bibliogr. 8 poz.
Słowa kluczowe
Turystyka, Rolnictwo, Produkt turystyczny, Usługi turystyczne, Oferta turystyczna, Agroturystyka
Tourism, Agriculture, Tourist product, Tourism services, Touring offer, Agrotourism
Uwagi
summ.
Abstrakt
Praca zawiera analizę produktu agroturystycznego oferowanego przez gospodarstwa rodzinne położone w południowej części woj. dolnośląskiego, podejmujące tego typu działalność dodatkową. Zaproponowano także przykładową strukturę produktu agroturystycznego gospodarstw położonych na terenie gmin sudeckich.

This study shown analysis of the structure of agrotouristic product offering by the family farms situated on the south part of Dolny Śląsk voivodship, which undertaken these kinds of additional activities. In this paper was proposed the typical structure of the agrotouristic product came from the family situated on the Sudety communes. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Bibliografia
Pokaż
  1. Altkorn J. (1997): Podstawy marketingu. Instytut Marketingu, Kraków, 114.
  2. Kmita E. (1994): Agroturystyka jako szansa aktywizacji społeczno-gospodarczej środowisk wiejskich. Zagadnienia Doradztwa Rolniczego, nr 2, 14-20.
  3. Kopeć B. (1983): Metodyka badań ekonomicznych w gospodarstwach rolnych. Skrypt AR we Wrocławiu, nr 269, 7-277.
  4. Raciborski J. (1996): Prawnik radzi. [W:] Turystyka na wsi. Dodatek do tygodnika Chlopska Droga, 3.
  5. Rapacz A. (1998): Przedsiębiorstwo turystyczne na rynku. Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu, 126.
  6. Stachak S. (1978): Metody nauk ekonomiczno-rolniczych w zarysie. Skrypt AR w Szczecinie, 48-86.
  7. Strzembicki L. (1995): Marketing w agroturystyce. [W:] Wczasy pod gruszą. Red nauk. Strzebicki L., Brejwo B. Zachodnie Centrum Organizacji, Zielona Góra, 41-68.
  8. Żelazna K. (1998): Marketing mix i jego elementy w działalności agroturystycznej. [W:] Agroturystyka, pod red. nauk. U. Świetlikowskiej. SGGW, Warszawa, 495-509.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1508-3535
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu