BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Szromnik Andrzej
Tytuł
Wykorzystanie analizy czynnikowej w badaniach marketingowej orientacji polskich miast
Use of Factor Analysis in Marketing Orientation Research of Polish Cities
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2003, nr 1004, s. 175-183
Tytuł własny numeru
Badania marketingowe : metody, tendencje, zastosowania
Słowa kluczowe
Badania marketingowe, Miasto, Analiza czynnikowa
Marketing research, City, Factor analysis
Uwagi
summ.
Abstrakt
W pierwszej części omówiono metodykę badania marketingowej orientacji polskich miast. Druga część zawiera ogólną ocenę marketingowej orientacji polskich miast. Na koniec przedstawiono metodę analizy czynnikowej w diagnozowaniu marketingowej orientacji miast.

This paper presents the results of research into marketing activities initiated and conducted by local authorities of 312 Polish municipalities. A combined point system used to assess marketing development in each of the researched municipalities. The basis for the evaluation of the marketing orientation of the municipalities is a 20-item survey questionnaire structured in accordance with the Likert scale. The main aim of the author is an attempt to use factor analysis in the assessment of the analytical value of the chosen criteria and further to eventually condense the complete collection to a few amalgamated factors. The method used makes it possible arrange the factors used and limit them five main elements. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu