BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Dąbrowski Dariusz
Tytuł
Dekompozycja problemu i agregacja odpowiedzi w badaniu ankietowym
Decomposition of Problem and Aggregation of An- swers in Questionnaire Research
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2003, nr 1004, s. 210-215, bibliogr. 10 poz.
Tytuł własny numeru
Badania marketingowe : metody, tendencje, zastosowania
Słowa kluczowe
Badania ankietowe, Badania marketingowe, Metody badań marketingowych
Questionnaire survey, Marketing research, Marketing research methods
Uwagi
summ.
Abstrakt
Głównym celem niniejszego artykułu jest analiza dwóch powiązanych ze sobą czynności: pierwszy, polegający na przekształceniu problemu badawczego w pytania kwestionariuszowe (proces dekompozycji problemu) i drugi, nazywany procesem agregacji odpowiedzi.

This paper presents analysis of two survey research processes. The author describes decomposition of research problem, i.e. transformation of the problem into questionnaire questions. Then, according to this process, aggregation of answers in this type of marketing research are characterised, i.e. a way of solving research problem on a basis of respondent's answers. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Badania marketingowe. Podstawowe metody i obszary zastosowań, red. K. Mazurek-Łopacińska, AE, Wrocław 1996.
  2. Bazarnik J., (i.in.), Badania marketingowe. Metody i oprogramowanie komputerowe, Canadian Consortium of Management Schools, Akademia Ekonomiczna w Krakowie, Warszawa-Kraków 1992.
  3. Green P.E., Tull D.S., Albaum G., Research for marketing decisions, Englewood Cliffs, Prentice-Hall, New Jersey 1988.
  4. Kaczmarczyk S., Badania marketingowe. Metody i techniki, PWE, Warszawa 1995.
  5. Malhorta N.K., Marketing research. An applied orientation, Upper Sadle River, Prentice-Hall, New Jersey 1996.
  6. Metody badań socjologicznych, red. S. Nowak, PWN, Warszawa 1965.
  7. Nowak S., Metodologia badań społecznych, PWN, Warszawa 1985.
  8. Słownik języka polskiego, Tom l, PWN, Warszawa 1998.
  9. Słownik wyrazów obcych, PWN, Warszawa 1991.
  10. Sztabiński F., Ankieta pocztowa i wywiad kwestionariuszowy, Wydawnictwo IFiS PAN, Warszawa 1997.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu