BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Knecht Zdzisław
Tytuł
Zadania i możliwości akwizycji
Tasks and Possibilities of Canvassing
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (7), 1997, nr 759, s. 102-110
Słowa kluczowe
Zarządzanie sprzedażą, Rola marketingu w handlu, Akwizycja, Dobór pracowników, Motywowanie pracowników, Szkolenie pracowników
Sale management, Role of marketing in trade, Canvassing, Employees' recruitment, Motivating employees, Manpower training
Uwagi
summ.
Abstrakt
Autor zwraca uwagę na zbyt małą rolę marketingu w funkcjonowaniu działów handlowych w polskich firmach. Przedstawia problemy związane z planowaniem personelu sprzedażowego i zarządzaniem nim. Omawia zasady akwizycji z pozycji organizatora tej formy działalności. Przedstawia obraz akwizytora ukształtowany na podstawie nie tylko literatury, lecz także obserwacji bądź własnych doświadczeń. Sukcesy w działalności akwizycyjnej prezentuje na przykładzie działu akwizycji w Przedsiębiorstwie Przemysłu Mięsnego S.A. W firmie tej w latach 1992-1993 nastąpił dynamiczny wzrost sprzedaży akwizycyjnej.

The article tells about the experience of this from of selling products in the firm. It is a very a successful experiment and the author proposes to assume this experience and to use canvassers to sell production this way. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
1426-8604
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu