BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Smyczek Sławomir
Tytuł
Wykorzystanie metody TRI*M w badaniu lojalności konsumentów na rynku
Use of TRI*M Method in Research of Customers Loyalty on a Market
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2003, nr 1004, s. 242-247, bibliogr. 6 poz.
Tytuł własny numeru
Badania marketingowe : metody, tendencje, zastosowania
Słowa kluczowe
Lojalność klientów, Klient, Zachowania konsumenta
Customer loyalty, Customer, Consumer behaviour
Uwagi
summ.
Abstrakt
Badanie lojalności konsumentów jest procesem trudnym I złożonym, m.in. z powodu istoty samego zjawiska lojalności. Jednakże zastosowanie metody TRI*M umożliwia syntetyczne określenie stopnia lojalności klientów danej firmy oraz kompleksowe zobrazowanie czynników, które ją kształtują.

Loyalty of customer on a market could be identified by many methods of marketing research. The most popular method of measurement relations between customers and a firm is TRI*M method. There are two instruments: index and map TR1*M. Index TR1*M is the quantitative measure of satisfaction and loyalty of customers. Map TRI*M is presenting all factors that have influence on customer loyalty. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Jones T.O., Saaer Jr. W.E., Why Satisfied Customers Defect, "Harvard Business Review" 1995 nr 6.
  2. Leksykon marketingu, red. J. Altkorn, T. Kramer, PWE, Warszawa 1998.
  3. Penconek M., Relacje z klientami, "Marketing w Praktyce" 2000 nr 5.
  4. Scharioth J., Zuber Ch., Stakeholder Management International, Infratest Burke Wirkschaftsforschung, March 1998.
  5. Smyczek S., Lojalność konsumentów na rynku. Wybrane zagadnienia, AE, Katowice 2001.
  6. Zawadzka A.M., Konsumenci lojalni i nielojalni wobec marki produktu. Analiza segmentacji psychograficznej, "Czasopismo Psychologiczne" 1998 nr 3-4.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu