- Autor
- Smyczek Sławomir
- Tytuł
- Wykorzystanie metody TRI*M w badaniu lojalności konsumentów na rynku
Use of TRI*M Method in Research of Customers Loyalty on a Market - Źródło
- Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2003, nr 1004, s. 242-247, bibliogr. 6 poz.
- Tytuł własny numeru
- Badania marketingowe : metody, tendencje, zastosowania
- Słowa kluczowe
- Lojalność klientów, Klient, Zachowania konsumenta
Customer loyalty, Customer, Consumer behaviour - Uwagi
- summ.
- Abstrakt
- Badanie lojalności konsumentów jest procesem trudnym I złożonym, m.in. z powodu istoty samego zjawiska lojalności. Jednakże zastosowanie metody TRI*M umożliwia syntetyczne określenie stopnia lojalności klientów danej firmy oraz kompleksowe zobrazowanie czynników, które ją kształtują.
Loyalty of customer on a market could be identified by many methods of marketing research. The most popular method of measurement relations between customers and a firm is TRI*M method. There are two instruments: index and map TR1*M. Index TR1*M is the quantitative measure of satisfaction and loyalty of customers. Map TRI*M is presenting all factors that have influence on customer loyalty. (original abstract) - Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Bibliografia
- Jones T.O., Saaer Jr. W.E., Why Satisfied Customers Defect, "Harvard Business Review" 1995 nr 6.
- Leksykon marketingu, red. J. Altkorn, T. Kramer, PWE, Warszawa 1998.
- Penconek M., Relacje z klientami, "Marketing w Praktyce" 2000 nr 5.
- Scharioth J., Zuber Ch., Stakeholder Management International, Infratest Burke Wirkschaftsforschung, March 1998.
- Smyczek S., Lojalność konsumentów na rynku. Wybrane zagadnienia, AE, Katowice 2001.
- Zawadzka A.M., Konsumenci lojalni i nielojalni wobec marki produktu. Analiza segmentacji psychograficznej, "Czasopismo Psychologiczne" 1998 nr 3-4.
- Cytowane przez
- ISSN
- 0324-8445
- Język
- pol