BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Mierzejewska Magdalena, Świątkowska Monika
Tytuł
Zarządzanie kategorią produktów na przykładzie warszawskich placówek handlowych
Category Management in the Warsaw Sales Units
Źródło
Roczniki Naukowe Stowarzyszenia Ekonomistów Rolnictwa i Agrobiznesu, 2001, T. 3, z. 3, s. 95-99, bibliogr. 6 poz.
Słowa kluczowe
Hipermarkety, Supermarkety, Zarządzanie produktem
Hypermarkets, Supermarkets, Product management
Uwagi
summ.
Abstrakt
Omówiono zagadnienie organizacji sprzedaży w super- i hipermarketach w ocenie konsumentów warszawskich oraz przedstawiono opinie konsumentów na temat zarządzania kategoriami produktów.

The category management is the new form of the sales area organisation. The aim of this study was to know the opinion about the merchandising and the category management in the Warsaw super- and hipermarkets. The clients accepted the merchandising and category management in the Warsaw markets. The most interesting categories were "Polish culinary art" and "party's, picnic' s, events ". (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Bibliografia
Pokaż
  1. Anonim (1999a): Zarządzanie kategoriami. Handel 10, 16-18.
  2. Briem J. (1999): Sklepy w sklepie. Handel 9, 28-29.
  3. Krajewski K. (2000): Mięsne dylematy. Zarządzanie kategoriami produktów żywnościowych. Żywność-żywienie- życie 1(5), 30-32.
  4. Michałowska A. (1998): Merchandising, czyli sztuka kierowania klientem. Życie handlowe, 44, 14-16.
  5. Przepióra A. (2000): Nowoczesne metody dystrybucji produktów żywnościowych. Przemyśl Spożywczy, 8, 42-45.
  6. Przybyłowski K., Hartley S. W., Kerin R. A., Rudelius W. (1998): Marketing. Dom Wyd. ABC.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1508-3535
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu