BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Babińska Danuta
Tytuł
Wywiad pogłębiony jako technika badań zachowań organizacyjnych
In-Depth Interview as a Technique of Organisational Behaviour Research
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2003, nr 1004, s. 260-264, bibliogr. 7 poz.
Tytuł własny numeru
Badania marketingowe : metody, tendencje, zastosowania
Słowa kluczowe
Badania marketingowe, Zachowania organizacyjne, Strategia produktu, Wywiad pogłębiony
Marketing research, Organisational behaviour, Product strategy, In-depth interview
Uwagi
summ.
Abstrakt
Artykuł prezentuje zalety i wady które odnoszą się do badań zachowań organizacyjnych z zastosowaniem wywiadu pogłębionego. Jako przykład podano badania zrealizowane za pomocą techniki indywidualnego wywiadu pogłębionego z menedżerami przedsiębiorstw odpowiedzialnych za formułowanie i wdrażanie strategii produktu na rynkach międzynarodowych.

This paper presents the advantages and drawbacks which occur in relation to the application of the individual in-depth interview technique while conducting organizational behaviour research. The approach of Polish exporters towards the issue of standardization/adaptation of product strategy has been used as a research example. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Catterall M., Academics, Practitioners and Qualitative Market Research, "Qualitative Marketing Research: An International Journal" 1998 nr 2 (vol. 1).
  2. Hart S.J., Collection and Analysis of Interview data, "Marketing Intelligence & Planning" 1989 nr 5 (vol. 7).
  3. Konecki K., Studia z metodologii badań jakościowych. Teoria ugruntowana, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2000.
  4. Maison D., Zogniskowane wywiady grupowe. Jakościowa metoda badań marketingowych, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2001.
  5. Malhotra N.K., Marketing Research in the New Millennium: Emerging Issues and Trends. "Marketing Intelligence & Planning" 2001 nr 4 (vol. 19).
  6. Nikodemska-Wołowik A.M., Jakościowe badania marketingowe, PWE, Warszawa 1999.
  7. Wright L.T., Exploring the in-Depth Interview as a Qualitative Research Technique with American and Japanese Firms, "Marketing Intelligence & Planning" 1996 nr 6 (vol. 14).
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu