- Autor
- Babińska Danuta
- Tytuł
- Wywiad pogłębiony jako technika badań zachowań organizacyjnych
In-Depth Interview as a Technique of Organisational Behaviour Research - Źródło
- Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2003, nr 1004, s. 260-264, bibliogr. 7 poz.
- Tytuł własny numeru
- Badania marketingowe : metody, tendencje, zastosowania
- Słowa kluczowe
- Badania marketingowe, Zachowania organizacyjne, Strategia produktu, Wywiad pogłębiony
Marketing research, Organisational behaviour, Product strategy, In-depth interview - Uwagi
- summ.
- Abstrakt
- Artykuł prezentuje zalety i wady które odnoszą się do badań zachowań organizacyjnych z zastosowaniem wywiadu pogłębionego. Jako przykład podano badania zrealizowane za pomocą techniki indywidualnego wywiadu pogłębionego z menedżerami przedsiębiorstw odpowiedzialnych za formułowanie i wdrażanie strategii produktu na rynkach międzynarodowych.
This paper presents the advantages and drawbacks which occur in relation to the application of the individual in-depth interview technique while conducting organizational behaviour research. The approach of Polish exporters towards the issue of standardization/adaptation of product strategy has been used as a research example. (original abstract) - Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Bibliografia
- Catterall M., Academics, Practitioners and Qualitative Market Research, "Qualitative Marketing Research: An International Journal" 1998 nr 2 (vol. 1).
- Hart S.J., Collection and Analysis of Interview data, "Marketing Intelligence & Planning" 1989 nr 5 (vol. 7).
- Konecki K., Studia z metodologii badań jakościowych. Teoria ugruntowana, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2000.
- Maison D., Zogniskowane wywiady grupowe. Jakościowa metoda badań marketingowych, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2001.
- Malhotra N.K., Marketing Research in the New Millennium: Emerging Issues and Trends. "Marketing Intelligence & Planning" 2001 nr 4 (vol. 19).
- Nikodemska-Wołowik A.M., Jakościowe badania marketingowe, PWE, Warszawa 1999.
- Wright L.T., Exploring the in-Depth Interview as a Qualitative Research Technique with American and Japanese Firms, "Marketing Intelligence & Planning" 1996 nr 6 (vol. 14).
- Cytowane przez
- ISSN
- 0324-8445
- Język
- pol