BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Czuba Tomasz, Skurczyński Marcin
Tytuł
Badania tajemniczy klient a badania satysfakcji (aspekt praktyczny)
Mystery Shopper Research and Satisfaction Surveys (Practical Approach)
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2003, nr 1004, s. 255-259, bibliogr. 2 poz.
Tytuł własny numeru
Badania marketingowe : metody, tendencje, zastosowania
Słowa kluczowe
Badania marketingowe, Mystery Shopping, Obsługa klienta
Marketing research, Mystery Shopping, Customer service
Uwagi
summ.
Abstrakt
Zaprezentowano model realizacji badania pt. tajemniczy klient. Dzięki niemu można uchwycić istotne cechy poziomu jakości obsługi klienta. Umożliwia on wprowadzenie zmian i jednoczesna obserwacje adaptacji tych zmian.

The main objective of any marketoriented enterprise is customer satisfaction. It depends on a relation between customer's perception of a product or a service and his expectations towards this product/service. A satisfied client is more loyal and in a long term his price sensitivity decreases. Mystery Shopper research technique is useful in surveys that focus on the problems of the quality of customer service that is a vital element of delivering customer satisfaction.(original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Kotler P., Armstrong G., Saunders J., Wong V., Marketing. Podręcznik europejski, PWE, Warszawa 2002.
  2. Węcel K., Mierzenie relacji z klientem, "Gazeta Praca dla Informatyków" 2000 nr 1 (dwutygodnik elektroniczny).
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu