- Autor
- Czuba Tomasz, Skurczyński Marcin
- Tytuł
- Badania tajemniczy klient a badania satysfakcji (aspekt praktyczny)
Mystery Shopper Research and Satisfaction Surveys (Practical Approach) - Źródło
- Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2003, nr 1004, s. 255-259, bibliogr. 2 poz.
- Tytuł własny numeru
- Badania marketingowe : metody, tendencje, zastosowania
- Słowa kluczowe
- Badania marketingowe, Mystery Shopping, Obsługa klienta
Marketing research, Mystery Shopping, Customer service - Uwagi
- summ.
- Abstrakt
- Zaprezentowano model realizacji badania pt. tajemniczy klient. Dzięki niemu można uchwycić istotne cechy poziomu jakości obsługi klienta. Umożliwia on wprowadzenie zmian i jednoczesna obserwacje adaptacji tych zmian.
The main objective of any marketoriented enterprise is customer satisfaction. It depends on a relation between customer's perception of a product or a service and his expectations towards this product/service. A satisfied client is more loyal and in a long term his price sensitivity decreases. Mystery Shopper research technique is useful in surveys that focus on the problems of the quality of customer service that is a vital element of delivering customer satisfaction.(original abstract) - Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Bibliografia
- Kotler P., Armstrong G., Saunders J., Wong V., Marketing. Podręcznik europejski, PWE, Warszawa 2002.
- Węcel K., Mierzenie relacji z klientem, "Gazeta Praca dla Informatyków" 2000 nr 1 (dwutygodnik elektroniczny).
- Cytowane przez
- ISSN
- 0324-8445
- Język
- pol