BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Muszyński Jerzy
Tytuł
Polityka jako "towar" : (przyczynek do teorii marketingu politycznego)
Źródło
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Warszawie, 1997, z. 2, s. 58-75, bibliogr. 19 poz.
Słowa kluczowe
Marketing polityczny, Marketing-mix, Badania marketingowe, Polityka, Władza, Kampania wyborcza
Political marketing, Marketing-mix, Marketing research, Politics, Power, Election campaign
Abstrakt
Opracowanie zawiera osobiste poglądy autora na temat marketingu politycznego i stanowi próbę ukazania problematyki związanej z pojmowaniem polityki jako towaru rynkowego. Autor poświęcił wiele uwagi procesom dostosowania ogólnych pojęć, kategorii, instytucji i mechanizmów marketingu do stosunków politycznych. Przełożył na język polityki elementy marketingu takie jak: towar, cena, dystrybucja, promocja. Szereg podjętych w tym artykule problemów i wątków marketingu politycznego ma charakter dyskusyjny.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1427-3500
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu