BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kłeczek Ryszard
Tytuł
Controlling i tracking w zarządzaniu marką
Controlling and Tracking in Brand Management
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2003, nr 1004, s. 309-316
Tytuł własny numeru
Badania marketingowe : metody, tendencje, zastosowania
Słowa kluczowe
Marka produktu, Zarządzanie produktem, Controlling, Wartości niematerialne
Product brand, Product management, Controlling, Intangible asset
Uwagi
summ.
Abstrakt
Przedstawiono znaczenie łączenia dwóch grup analiz w zarządzaniu marką: prowadzonej regularnie analizy źródeł i skutków siły marki jako zasobu rynkowego (tracking) oraz analizy efektywności wydawania pieniędzy na tworzenie i wzmacnianie siły marki (controlling). Przedstawiono także niebezpieczeństwa wynikające z wyciągania wniosków z informacji opartych tylko na jednej z tych analiz.

A brand may represent an invaluable asset for the firm, but creating and maintaining the brand on the market possesses considerable challenges for managers. One of the challanges consists in the right measurement and analysis of the brand spendings effectiveness. Traditional financial measurement and analysis of the brand spendings effectiveness can be misleading when done in absence of data that reflect sources and consequences of brand strenghts. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu