BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Bembenek Bogusław, Pietrych Tomasz
Tytuł
Znaczenie badań marketingowych w zarządzaniu przedsiębiorstwem na przykładzie operatora logistycznego - firmy Spedpol
The Meaning of Marketing Investigations in Management Enterprise on the Example of Logistic Operator - Spedpol Firm
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2003, nr 1004, s. 338-344, bibliogr. 13 poz.
Tytuł własny numeru
Badania marketingowe : metody, tendencje, zastosowania
Słowa kluczowe
Usługi logistyczne, Zarządzanie przedsiębiorstwem, Badania marketingowe
Logistic services, Enterprise management, Marketing research
Uwagi
summ.
Firma/Organizacja
Spedpol Sp. z o.o.
Abstrakt
Na początku przedstawiono istotę badań marketingowych. Podkreślono znaczenie wiedzy na temat satysfakcji konsumentów w tworzeniu skutecznej strategii marketingowej. Na końcu omówiono zakres badań marketingowych na rynku usług logistycznych.

The report is meant to emphasise the meaning of marketing investigations in the process of undertaking a decision. It shows the necessity of permanent analysis of both external surroundings as well as internal, in which the present logistic operator functions and develops. Moreover, it characterised the Spedpol approach to carrying out marketing investigations. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Badania marketingowe. Podstawowe metody i obszary zastosowań, red. K. Mazurek-Łopacińska, AE, Wrocław 1998.
  2. Brdulak H., Badania marketingowe na rynku usług logistycznych, "Gospodarka Materiałowa&Logistyka" 2003 nr 2.
  3. Bulaszewski S., Satysfakcja pracowników Spedpolu, "Echa Spedpolu" 2002 nr 3.
  4. Duliniec E., Badania marketingowe w zarządzaniu przedsiębiorstwem, PWN, Warszawa 1999.
  5. Falkowski A., Tyszka T., Psychologia zachowań konsumenckich, GWP, Gdańsk 2001.
  6. Górski J., Badania w firmie logistycznej, "Echa Spedpolu" 2002 nr 3.
  7. Jachnis A., Terelak J.F., Psychologia konsumenta i reklamy, Oficyna Wydawnicza BRANIA, Bydgoszcz 1998.
  8. Kaczmarczyk S., Badania marketingowe. Metody i techniki, PWE, Warszawa 2002.
  9. Kraus M., Satysfakcja klienta drogą do sukcesu, "Marketing w Praktyce" 2003 nr 7.
  10. [ 10] Michalik R., Sprawdzamy, czy klienci mogą się do nas dodzwonić, "Echa Spedpolu" 2002 nr 3.
  11. Obłój K., Strategia organizacji, PWE, Warszawa 1998.
  12. [ 12] Pachniak-Radzińska M., Od satysfakcji do lojalności klientów, "Echa Spedpolu" 2002 nr 3.
  13. Pfohl H.Ch., Zarządzanie logistyką. Funkcje i instrumenty, Biblioteka Logistyka, Poznań 1998.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu