BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kucharska Barbara, Malinowska Mirosława
Tytuł
Warsztaty jako metoda gromadzenia informacji o charakterze jakościowym na przykładzie badań nad marką
Workshop as one of the Methods of Gathering Qualitative Data on the Example of Brand Research
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2003, nr 1004, s. 351-358
Tytuł własny numeru
Badania marketingowe : metody, tendencje, zastosowania
Słowa kluczowe
Badania konsumenckie, Zachowania konsumenta, Marka produktu
Consumer research, Consumer behaviour, Product brand
Uwagi
summ.
Abstrakt
Celem artykułu jest prezentacja niektórych obszarów związanych z badaniami cen oraz ich wykorzystanie w polskich przedsiębiorstwach. W artykule przedstawiono rezultaty badań cenowych prowadzonych w polskich przedsiębiorstwach w latach 1995-2003.

The basic elements of attitudes could be divided into several groups: cognitive, affective and behavioural. The measurement of attitudes requires mainly field marketing research (interview, observation). The diagnosis of attitudes of subjects and attitudes of objects is conducted by using primary and secondary sources of quantitative and qualitative data. A workshop is one of the methods of gathering qualitative data. This article presents some results of workshops which have been conducted in students and managers groups. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu