- Autor
- Kucharska Barbara, Malinowska Mirosława
- Tytuł
- Warsztaty jako metoda gromadzenia informacji o charakterze jakościowym na przykładzie badań nad marką
Workshop as one of the Methods of Gathering Qualitative Data on the Example of Brand Research - Źródło
- Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2003, nr 1004, s. 351-358
- Tytuł własny numeru
- Badania marketingowe : metody, tendencje, zastosowania
- Słowa kluczowe
- Zachowania konsumenta, Marka produktu, Badania konsumenckie
Consumer behaviour, Product brand, Consumer research - Uwagi
- summ.
- Abstrakt
- Celem artykułu jest prezentacja niektórych obszarów związanych z badaniami cen oraz ich wykorzystanie w polskich przedsiębiorstwach. W artykule przedstawiono rezultaty badań cenowych prowadzonych w polskich przedsiębiorstwach w latach 1995-2003.
The basic elements of attitudes could be divided into several groups: cognitive, affective and behavioural. The measurement of attitudes requires mainly field marketing research (interview, observation). The diagnosis of attitudes of subjects and attitudes of objects is conducted by using primary and secondary sources of quantitative and qualitative data. A workshop is one of the methods of gathering qualitative data. This article presents some results of workshops which have been conducted in students and managers groups. (original abstract) - Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Cytowane przez
- ISSN
- 0324-8445
- Język
- pol