BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Sobocińska Magdalena
Tytuł
Badania jakościowe uwarunkowań zachowań nabywców dóbr kultur
Qualitative Research into Conditions of Purchasers of Cultural Goods
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2003, nr 1004, s. 367-372, bibliogr. 9 poz.
Tytuł własny numeru
Badania marketingowe : metody, tendencje, zastosowania
Słowa kluczowe
Kultura, Zachowania konsumenta, Badania marketingowe
Culture, Consumer behaviour, Marketing research
Uwagi
summ.
Abstrakt
Opisano metody badań jakościowych służące do poznania zachowań nabywców dóbr i usług kultury.

This paper presents qualitative research methods of consumer behavior. A focus group interview has been used as the example. The publication has characterised periods of its realisation: planning, recruitment of participants, moderation, analysis and interpretation of results. A focus group interview is particularly useful at solving exploration problems, preceding quantitative research as well as diagnostic problems, indicating reasons such phenomena as, for example, low level of ticket sale for theatre performances and opinion, attitudes, motivation of culture consumers.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Adelt J., Fokusy, "Impact" 1999 nr 4(14). .
  2. Badania marketingowe. Podstawowe metody i obszary zastosowań, red. K. Mazurek-Łopacińska, AE, Wrocław 2002. .
  3. Decyzje konsumentów i ich determinanty, red. E. Kieżel, AE, Katowice 2001. .
  4. Kumar V., Aaker D.A., Day G.S., Essentials of Marketing Research. John Wiley & Sons, New York 1999. .
  5. Maison D.: Zogniskowane wywiady grupowe. Jakościowa metoda badań marketingowych. Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2001. .
  6. Malinowski H., Dynamika grupy w fokusie, "Marketing w Praktyce" 2003 nr 6(64). .
  7. Nikodemska-Wolowik A.M., Jakościowe badania marketingowe, PWE, Warszawa 1999. .
  8. Sagan A., Badania marketingowe. Podstawowe kierunki, AE, Kraków 1998. .
  9. www.e-click.pl/index.php?page=artykul&record=209.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu