- Autor
- Sowa Izabela
- Tytuł
- Metody badań marketingowych dzieci i młodzieży
Methods of Market Researching of Children and Youth - Źródło
- Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2003, nr 1004, s. 378-383, bibliogr. 8 poz.
- Tytuł własny numeru
- Badania marketingowe : metody, tendencje, zastosowania
- Słowa kluczowe
- Młodzież, Badania marketingowe, Dzieci szkolne, Metody badań marketingowych
Youth, Marketing research, School children, Marketing research methods - Uwagi
- summ.
- Abstrakt
- Artykuł akcentuje fakt, że badania marketingowe prowadzone wśród dzieci i młodzieży wymagają używania innych metod i innych technik zbierania informacji niż badania prowadzone wśród dorosłych. W tym wypadku rola jakościowego badania wyrasta. Najbardziej efektywną metodą badań ilościowych są ankiety audytoryjne przeprowadzane w szkołach.
The paper stresses the fact that marketing studies of children and youth require using other research methods and other techniques of collecting the information than studies conducted on adults. In this specific case the role of qualitative research is growing. Still are important questionnaires conducted at schools. (original abstract) - Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Bibliografia
- Barenboim C., The Development of Person Perception Childhold and Adolescence: From Behavioral Comparisons to Psychological Construct to Psychological Comparison, "Child Development" 1981 nr 52 (march).
- Cowlett M, Research can be child's play, "Marketing" 2001 nr l O (may).
- Hoppe M.J., Wells E.A., Using Focus Groups to Discuss Sensitive Topics with Children, "Evaluation Review" 1995 vol. 19 (february).
- Langbourne R., How to Reach Children in Stores: Marketing Tactics Grounded in Observational, "Journal of Advertising Research" 1993 vol 33(6) (november-december).
- Otnes C., Young C.K., Kyungseung K., All I Want for Christmas: An Analysis of Children's Brand Requests to Santa Claus, "Journal of Popular Culture" 1994 nr 27 (spring).
- Przybyłowski K., Hartley S.W., Kerin R.A., Rudelius W., Marketing. Pierwsza polska edycja, Dom Wydawniczy ABC, Warszawa 1998.
- Selman R.L., The Growth of Interpersonal Understanding, Academic Press, New York 1981.
- Wojciechowska L., Od świata dziecka do świata dorosłego. Perspektywa zmian rozwojowych, Referat wygłoszony na konferencji Badania jakościowe w decyzjach marketingowych., PT-BRiO, Warszawa 18-19 kwietnia 2002.
- Cytowane przez
- ISSN
- 0324-8445
- Język
- pol